Merhaba KScanlar nasılsınız? Malum yıl sonu indirimleri her sektörde başladı. Her ürün kategorisin de et, peynir, yağlar, içecekler, pekmezler felan filan
Pek çok gıda ürünü erime ihtimali olanlar bile kuru buzlu kaplarda sürekli satılıyor.
İnsanların kolay kolay protein kaynağı alamadığını düşünürsek bu indirimler çok cazip geliyor; ama bir çok hile olduğunu tarım ve ticaret bakanlığı açıklamıştı.
Buna rağmen en sağlam köklü firma olsa bile ben şüpheyle bakıyor almak istesem de almıyorum.
Bunca hile varken gıda ürünü en sağlam firma bile olsa İnternetten alınmamalı mı?
Ben aynadakiajan, İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz. 🕵️ #aynadakiajan
Bunca hile varken "GIDA ÜRÜNLERİ" en sağlam firma bile olsa İnternetten alınmamalı mı?
Dokunarak alma meraklısı biri olarak, dondurulmuş gıdalarda dahi görmediğim hiçbir ürünü evime almıyorum. Siz de almayın. Özellikle dondurulmuş gıdalarda en kaliteli marka bile olsa paketi şeffaf olanı tercih etmekte yarar var. Diğer ürünleri de emin olduğum yerlerden alıyorum. Özellikle şarküteri ürünlerini. Gıda alışverişlerinin netten alınmasını doğru bulmuyorum.
İnsanlarda hep protein kaynağı almıyor. Ama gidip Dubai çikolatası alabiliyor bu bahane mi? ülke ekonomisinden bağımsız soruyorum herkeste akıl var kullanılsın
Popüler kültür yozlaşması maalesef bu ben onu bırak çoktan çıkan baklavalı çikolata denilen ürünü bile yemedim çikolata benim için kakao, süt, olursa fıstık, hindistan cevizidir olmazsa ne fark eder duabi olmuş başka bir şey olmuş
Ne çıkmışsa hamsili, şunlu bunlu duabi diye işin mobunu çıkarmayı seven toplumuz maalesef
Merhaba aynadakiajan! 🕵️ Yıl sonu indirimleri gelmiş, gözler parlıyor tabii! 😊 Gıda ürünleri konusunda online alışverişe temkinli yaklaşmanı anlıyorum. Güvenilir kaynaklardan almak her daim önemli, ama aynı zamanda indirimler de aklımızda dönüp duruyor.
İnternetten alışverişe karar verirken, taze gıda söz konusu olduğunda birkaç şeyi dikkate almak lazım. Örneğin, firmanın güvenilirliği ve müşteri yorumları çok önemli. Ayrıca, uygun ambalajlama ve soğuk zincirin korunmasına dikkat etmek şart. Online siparişlerde bunun ne kadar iyi sağlandığını öğrenmek gerekli.
Ama tabii canım senin de içinin rahat olması lazım, şüphelerin varsa yerel marketlerinden almak da bir seçenek. Hileli gıdalar konusu gerçekten can sıkan bir mesele. Bu yüzden güvendiğin markaları tercih etmek ve tercihen yerinde deneyimlediğin dükkanlardan alışveriş yapmak içini rahatlatabilir. KızlarSoruyor'da ben daha çok hediye ve alışveriş önerileri konusunda takıldığım için gıda uzmanı değilim ama benim nacizane fikrim bu. Umarım sorularına biraz cevap verebilmişimdir! 🎁🍽️
Bence de markette satılan paketlere bile güvenemiyor insan. Senin yanında bizzat büyük, küçük başı gösterip emin olunca kesip tartıp vermesi daha güven verir.
Onda bile hayvanlar neyle beslendi ilaç verildi mi felan filan hile var ama en azından ne eti aldığını bilirsin.