Selam iyi akşamlar
https://youtu.be/d9wA5yA_jk4?si=NUn85Q9V7RWkMndK
Değeri düşük ama malum çoktan ülke ekonomisi yüzünden fahiş fiyatla aldığınız şeyler nedir?
Bugün motora debriyaj balatası aşdım orjinal yurt dışı tl fiyatı 1700 tl olmasına rağmen burada 8400 tl vermek zorunda kaldım
https://youtu.be/d9wA5yA_jk4?si=NUn85Q9V7RWkMndK
Değeri düşük ama malum çoktan ülke ekonomisi yüzünden fahiş fiyatla aldığınız şeyler nedir?
Bugün motora debriyaj balatası aşdım orjinal yurt dışı tl fiyatı 1700 tl olmasına rağmen burada 8400 tl vermek zorunda kaldım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Mesela ağabeyim iki yıl önce gelirken bana iki tane Adidas spor ayakkabı getirmişti. Ben 650-700’e aldım ama aldığım ayakkabının bir tanesini burada gördüm ki 1.500 tl. demişti. En basit örneği spor ayakkabı. Yurt dışından akrabaya iPhone getirten de var daha uygun deyip ama burada da birtakım şeyler yaptırmak gerekmiş demişti ağabeyim. Ben, getirsem de bir şey fark etmez demişti. Teknoloji devi olarak bilinen Japonya da teknolojik ürün açısından pahallı. Vaktinde bilgisayarım bozulmuş olduğunda da bir fiyat karşılaştırması yapmıştık. Oradan alın , ben parayı yollayayım sana demişti anneme. Sağ olsun ama Almanya telefon açısından sanırım daha uygun. Oradan getirten bir arkadaş var çevremde çünkü.
Valla her şeyde pahalı ülkemiz
Orası öyle
Teşekkür ederim güneş hanım
Rica ederim.
Dubai çikolatası 😂