Evdeyken ne almak istesem aileme soruyorum onlar da izin vermiyorlar?

Sizlerde de durum böyle mi? Kış geldi guzel bir terlik almak istiyorum fiyatı da çok çok uygun, 23 yaşındayım anneme sormadan alamıyorum. Sorunca gereksiz harcama olarak görüyor. Her şeyden o kadar kisiyoruz ki.

her şeyin en kötüsünü giyiniyoruz yazin taşınınca çöpe atıp gidecegimiz icin. İyiler de memlekette kaldı. Yazın calisip para kazanmaliyim yoksa hep böyle strese girecegim. Şimdi çalış diyebilirsiniz şimdi evde sınav calisiyorum.

Evdeyken ne almak istesem aileme soruyorum onlar da izin vermiyorlar?
Cevapla