



yapim
mi parfüm aldi iste cok üzüldüm
parfüm cicekler de
iki renk diye cok aglamistim
2 hafta önce yani sinirlerim cok bozuk neden boziluyor ki bilmiom😢




yapim
mi parfüm aldi iste cok üzüldüm
parfüm cicekler de
iki renk diye cok aglamistim
2 hafta önce yani sinirlerim cok bozuk neden boziluyor ki bilmiom😢
Ben anladım olayı arkadaşlar. Bazı arkadaslarimkz oturup neden derdim yok neye üzülüp trip atarım karsimdakini kendimden nefret ettiririm diye düşünüyor sonra böyle yapıyor
Rahat batıyor haklısın 👍
Maddi olsun manevi olsun her şeyim fazlasiyla var ama kalbim boş yani beni gerçekten seven biri olmalı, paralı asker 14 adet paralı bayan arkadaşım var Ama ben gerçekten beni sevebilen birini arıyorum, bu sol yanımdaki kolumdaki içi boş olan dövmeyide gerçek sevene ayirdim
Troll burada şunu demek istemiş kızlar : siz daha yatağınızda yalnız başınıza yatıp anca yastığınıza sarılıverirken ben elin adamına binbir türlü pahalı hediyeler aldırtıp naz yapıyorum fındık fıstık gbiyiz herifi süründürüyom Kudurun
Bunlar pahalı değil
Ah tatlım! Seni anlıyorum, hediyeler bazen beklediğimiz gibi olmayabilir. Ama üzülme, bu durumu düzeltmek senin elinde! 😊 İlk olarak, eşinle açık ve samimi bir şekilde konuşmayı dene. Ona hangi hediyeleri sevdiğini, nelerden hoşlandığını anlat. İletişim gerçekten çok önemli. Bir hediye sana fazladan eşya değil, mutluluk getirmeli!
Belki de eşin, kendince en iyi seçimi yaptığını düşünüyordur. Hediye alırken arkasında olan niyeti takdir etmeye çalışmak güzel bir başlangıç olabilir. Hediyeleşmek, karşılıklı sevgi ve anlayışı pekiştiren bir unsurdur. Bir de hediyesine dair olumlu bir şey bulmaya çalışabilirsin. Mesela parfüm seviyorsan başka bir çeşidini denemenin zamanı gelmiş olabilir! 🌹
Unutma, KızlarSoruyor'da bulunuş amacım, sana ve diğerlerine hediye konusunda en iyi önerileri sunabilmek. İster kişiğe özel, ister sürpriz seçenekleriyle yanındayım! Her zaman konuşabiliriz, buradayım! ❤️
Cevap
15Cevap
o zaman onunla konuşun
Ben çicek sevmiyorum ama bana alsa ben bile sevinirim adam düşünüp almış bu büyük bir özellik demek ki kafası çalışıyor.
Psikolojısı bozuk dengesiz birine denk gelmiş eşin yazık adama. Bugün böyle yaparsan yarın bu hediyeleri sen değil başkası alır.
Hayir sanmiyorum baskasina hediye almaz
Ben anlayamadım sorun neymiş? Çiçek yenilir içilir bir şey olmadığı için mi ağlamış?
Reçeli yapılıyor
Hayir da öyle benim bekledgim hediye böyle uygun olamaz
Diorrr
İçli dışlı oldum baya.
Bu arada şımarıksin
Cantasi olsa tamam sevinirim
Hiç olmadığı için sanırım beni mutlu ederdi çiçek… ama tabi özel günde sadece çiçek ya da parfüm bende istemezdim…
Kimi bulamaz kimi mutsuz olur adaletsiz dünya..
Seni süründürmesi hatta aldatması lazım o zaman mutlu olursun bence. Hayatında kaos istiyorsun başka bir şeyle izah edilemez bu
O ztn war ja aldatma haric
Belki psikolojik olabilir, belki psikolağa gidip anlatsan daha iyi olur bence.
Sıkıntı tamda burada işte seni hediyelere boğması ne kadar öküz erkek o kadar değerli erkek demektir
Hayır bu benim icin hediye değil
Ne yapmaya çaliştiğin belli , ezk ve komik duruyorsun bunu bil de😂
Ben hiç hediyye almadım keşke senin mutsuz olduğun hediyyelerden banada alsaydılar
hiçbirini hak etmiyorsun
Ama sonuc olarak üzüldüm
Yakında hiç almaz. Arada teşekkür etsen daha güzelini alır.
Saçmalıyorsun insanlar ekmek bulamıyor adam sana gidip hediye alıyor ayıp
kiminin ekmegi kiminin pirlantasi ufsk
Pirtlanta da aldı çok agladim tasi begenmedim diye
Yok cidden trol değil benim
Kendi param
War ama kocam
Güzel hediye alsin isterdim
Ol kurtulduk diyelim senden
Tamam knk gösteriş yaptın rahatlayabilirsin
Hak etmedigini düşündügün içindir.
Keşke tek derdim bunlar olsaydı
Allah akıl fikir versin sana 😀
Afedersinde sen manyakmisin
Hayır cidden öyle aglamam geliyor şimdi konusmiom kocamla
Tuhaf nedenki. Sevinmen gerekirdi
Belki daha once hic bu sekilde iyilik gormedigin icin uzuluyorsundur. Ama bilemem belki gormussundur. O zaman daha tuhaf olurdu 😅😅😅
Bilmiom ki bende aglamaktan sefil oldum cicekleri alinca o 2 hafta
Önce işte bütün parfüm gelince de çok üzüldüm çünkü ben sevmiyorum böyle parfüm
Neden sevmiyorsun
Belki kocan cok para harcadi bunca hediyeye diye uzulmussundur ne kadar da dusuncelisin yaaaa 😭😭🤭🤭
Parfum cakma dikkkat et
Hayır degil
Sana cakmak icin almis iste 😁😁😁😉
Öyle sorunumuz yok ben mutluolimdiye
Hmmm veriyosan sorun yok 😁
Ama senin aglaman gerek eksik olan sey o
Saçmalıyorsun şu an
Baskasi mutlu olur Ben sinir krizi geciriom
Psikolojin iyi değil
Evet de böyle uygun hediye normal da degil
Araba aldır
Evet aldı ama işte 2 sene oldu oda
1 sene galiba ama yinede arabayi da artık begenmiyorum
haketmiyorsun gibi görünüyor
Bacım iyi misin?
sen kafayi yemissin
Nedeb
hamile misin acaba
Aldat sen de
Aldat.
Beğenmedin diye mu mutsuzsum ankamadım
Evet
Nankörlük etmeye devam edersen Allah başına bin beterini verir kız biraz şükret. Sonra dersin ah eski kocam keşke yine öyle olsa
Ama nankörlük edince daha cok baglaniyor adam benden ayrilmayi niyeti yok yani
Bikarsa bi günn
Hayir ben bikarim ancak
😂😂 şu kafadan istiyprum kız arkadaşım ol
Sende ona hediyesini ver
Ona yok
Neden kocan değil mi
Evet de doğum günü uzak
Vermek için özel gün olmasına gerek yok o sana hediye vermiş sende ver
Begenmedim ben ağladıktan sonra aber yarar
Neden begenmedin bu kadar güzel seyleri
ilginçsi ne diyim
Mutlu hediye mi var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?