Eşim doğumgunumde ne hedıye ne pasta aldı ve yeni evlendık bır ay oldu sogumakta haksızmıyım?

Bır sene sevgılı kaldık yıne odundu ama bır ay o onceden soyledım deger görmek ıstıyorum dıye , gecen sene cok guzel kutlamıstı evlenince ne degısıyor :( tartısınca içimden gelmıyor zorla olmaz dedı daha da uzuldum :(

Eşim doğumgunumde ne hedıye ne pasta aldı ve yeni evlendık bır ay oldu sogumakta haksızmıyım?
Cevapla