Erkek tarafı alınca ne oluyor ki, ben zaten aldım çok beğenerek?

arkadaşlar kilom inşallah Medium olunca kendine abiye aldım ve anneme anne bunu nişan kıyafetim yapayım diyorum. Annem değerini düşürme erkek tarafı almak zorunda diyor:/.. Annem askında böyle birisi değil ama neden böyle söylüyor ki? 🙈😫🤔

Erkek tarafı alınca ne oluyor ki, ben zaten aldım çok beğenerek?
Cevapla