İnternetten tanıştığı sevgilisine yemek, teknolojik cihazlar gibi hediyeler yollamış. İlişkileri bitince ise hediyelerin parasını almak i. in icraya verdi. Hediyelerin toplamı olan 130 bin liralık ödeme emrini Kayseri İcra Dairesi'ne gönderdi.

İnternetten tanıştığı sevgilisine yemek, teknolojik cihazlar gibi hediyeler yollamış. İlişkileri bitince ise hediyelerin parasını almak i. in icraya verdi. Hediyelerin toplamı olan 130 bin liralık ödeme emrini Kayseri İcra Dairesi'ne gönderdi.

Saçma ben almam. Kız arkadaşının hastahane ihtiyaçlarını giderenler de canından hak iddia eder o zaman. Fakat durumdan duruma göre de değişebilir kız eğer evlenecek evlenecez diye kandırıp pahalı hediyeler falan aldırdıysa o zaman hakkıdır. Geri ister. Ev araba vesire...
Abi iyi de almayin o zaman? Erkekler kadina boyle kendi hur iradesiyle para harciyor sonra kadin parami yedi oluyor. Kadinlar para goz oluyor. Almayin o zaman hediye, bir sey ismarlamayin.
Boyle de o durumun adı nasil iliski olur bilmiyorum. Yani erkek arkadas gruplarinda bile daha cok harcayan eleman her zaman vardir ama sorun etmezler.
Kizlarin arkadasliklarinda ise esitlik vardir. 600 lira tutan sey 3 kisiye 200 lira olarak duser cogunlukla. Iliski, sevgililik, evlilik dedigimiz sey boyle bir sey degil ki her yaptiginin, harcadigini hesabini sorup isteyesin. Ya yapmayacaksin ya da yapacaksan da unutup helali hos olsun diyebileceksin.
Manyak bu millet niye aliyorsunki aldın niye icra yoluyla istiyon delirdi bu insanlar alma ozaman senin hediyene ihtiyacı yoktuki adı üstünde hediye yaa ben şahsen asla istemem aldıysam içimden gelmiştir miktarı önemli değildir ki hediye sonuçta ki ayrılma ihtimali olacağını dusunmedinmi densiz
Valla beni kesseler git al dese almam ya böyle şey mi olur zorlamı aldık hediyeleri veya aldırdık evli insanlar mal paylaşımı yapar hak var anlarım onları ben onuda istememde çeketi alır giderim ama asla ben aldım ver bana göre değil
Ah canım, bu konu gerçekten düşündürücü! 🤔 İlişkilerin getirdiği duygusal yatırım ve o özel anlar unutulmaz. Ama bazen işler planlandığı gibi gitmeyebiliyor. Benim kişisel görüşüm, hediyeler verildiği anda o anın bir parçası haline geliyorlar ve geri istemek, o duygusal bağlantıyı da geri almak gibi oluyor. 🌸
Tabii 130 bin lira ciddi bir meblağ, o yüzden bu duruma empati yapmadan geçemem. Ama ben birine hediye verdiğimde, o kişinin hayatına biraz mutluluk katmak için verdiğimden, geri istemek bana pek doğru gelmiyor. 😅 Hediyeleşmek benim için bir şekerlemeyle tatlı bir an yaratmak gibidir.
KızlarSoruyor'da alışveriş ve hediyelerle ilgili deneyimlerimi paylaşıyorum ve insanlara bu konuda yardımcı olmayı çok seviyorum. Hediye vermek kadar almak da güzel, ama önemli olan o anı paylaşmak, değil mi? 💖
Sen ne düşünüyorsun, böyle bir durumda neler hissederdin? 🧐 Belki de farklı bakış açılarıyla durumu değerlendirebiliriz. 🙌🏼
Cevap
22Cevap
Hayır verilen hediye geri alınmaz kim olursa olsun.. hediye amacı odur zaten geri istenmez onun olur.
Demek ki alınması normal bir durum gadası
Adı üstünde, hediye. Eski sevgilim paramın üstüne yatmıştı, onun seviyesine düşmemek için geri almaya uğraşmadım bile. Hadi ben borç vermiştim, bu kişi hediye etmiş. Çok düşük hareket.
Verilen hediye bile asla geri alınmaz ki parasını isteyeyim. Ne kadar küçük düşürücü bir eylem, yuh artık
Hayır istemem onda kalsın ilişkiye saygım var en azından bir zamanlar onu sevmişim ve almışım işte kasmaya gerek yok ne bu nefret.
İnternetten tanıştığım birine hediye almam.
Sevgilime hediyeler alırım ancak günün birinde
ilişkimizi bitirme noktasına gelmişsem,
ne aldığım hediyeyi nede parasını
asla ama asla ve asla istemem.
Sevgiliye teknolojik eşya hediye etmek nedir ya jdjdjd kız dese ki ben istemedim, böyle bir talebim olmadı hediye etti. Param yok benim. Parasını alamaz. Verdiği hediyeler duruyorsa göndersin
Verdiği hediyeleri geri istenmez bence, aptalca bir davranış olur.
Onu bilmemde ben bidaha sevgilime ayakkabı almam. Son ikidir kime ayakkabı aldıysam 2 ay sonra saçma nedenlerden dolayı ayrıldık. Aldığım ayakkabılarda hep marka yani. Niye böyle anlamdım?
Çok ezikçe ben istemezdim adı ustünde hediye tavlamak için yırtmış bi yerini istediği olmayınca pisleşmiş zorla aldırmamış kız mal olacagına kızın ruhuna yakın davransaydı
Bende benzerini yaptım
Beni aldattığını öğrendim. Aldığım tüm hediyeleri geri istediğim. Hepsini çöpe atıp sonra da bunun resmini çekip kaşara gönderdim
Olur mu öyle şey hediye verilen geri istenmez, isteyen de bence 24 ayar öküzdür, mal doğmuş mal göçüp gidendir nokta
Hediye almış. Yaptığı yanlış.. Borç verse ve geri alamadığı için böyle yapsa anlarım da, büyük ayıp etmiş.
Yok daha neler😂😂 paranın peşine düşmem ve aldığım hediyelerin parasını bırak ne yaptığı umrumda olmaz. İster kullansın ister çöpe atsın...
Ne çirkin şeyler ya bu tarz şeyler yüzünden aşık olduğum adamın bile korkumdan sadece çikolata almasına izin veriyordum
Varoşluk. Böyle varoş insanlarla ilişki yaşanmaz. Aldatıldı ise haklı ama. İntikam...
İnternetten tanışılan birine 130 bin TL harcama yapmak enayilik
Benim ona sadakam olsun ne isticem dağ ayısı
Adam hakimin feministine denk gelmiş garibim
Nasıl yaptığını tam anlayamadım.
Medeni ayrılan iki insansak istemem.
O kadar düşmedim atsin çöpe, bende atarım olur biter
hediye dediğin minik bir jesttir zaten. ötesi geçtiyse bence hediye vasfını kaybeder. o nedenle bence olayın kendisi baştan sakat.
sevgilimin evlenmeden once bana bir sey almasina gerek yok birlikte olmamiz bulusmamiz icin ayarlasin ortami o yeterli
Vasatlığın vücut bulmuş hali bu.
Ben asla istemem ya hanzoluk verilen bisenin peşine dusmek
Hediye karşılıksız olur ve ayrılınca geri istenmez bu nasıl bir varoşluktur
Ben istemem ama daha önce istendi hepsini paramparça edip çöpe attım sonrada evimin balkonundan nasıl çöpten aldığını zevkle izledim
verilen şey geri alınmaz derler
Hediye geri istenir mi be çok saçma bir hareket
İstemem. Çok saçma bence istemek.
Çok saçma hediye geri alınmaz ki
hayır istemem çünkü böyle yapmak çok saçma
hayır hiç geri istemedim
Ne saçma sapan ilişkiler bunlar böyle
İlişki bitti mi ya iade ya da çöp. 😃
Söke söke geri alırım.
Versin evet. Kalmasın onda 🖤
Asla istemem geçmiş geçmişte kaldı
Çöpe atar onada konum atarım gel burdan al diye
tv de gördüm çok sakat durum adam kötü şeylerde yapar allah mahafaza ya yanlızlık en iyisi
😂😂😂 millet nelerle uğraşıyor
Bu kadr düşmemeli insan
Hayır istemem o kadar düşmedik
alınan hediye geri alınmaz
verilen*
Hediyeleri geri istemem hediye sonucta..
cimri erkekler sevgili yapmasın
Ben isterdim.
Umurumda olmaz
Hayır istemem
Saçma
Çok utandırıcı bi şey ya sacmalık at çöpe gitsin
Olabilir
iyy cok varoş
Saçmalık
İstemem
hayır tab.
İstemem
Bence istemeli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?