Aldığı hediyeler 200 bini buluyor. Pahalı markalardan parfüm, makyaj malzemeleri ve kıyafetler almış.
Annem hediye aldı diyince ben de havlu lif filan bekliyorum. Hatta alışveriş yaptım, ben de karşılığında hediyeler vereyim diye. Süs eşyası, patik vs hazırladım.
Ben bunun altında kalırım. Maddi durumum iyi değil. Onun annesi doktor. Yurt dışında çalışıyor. Ben de annene hediye aldım demiştim ama gelen hediyeleri görünce dudağım ucukladi. Şimdi kendi saçma hediyelerimi nasıl vereyim.
Kabul etmesem mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Etmezsen daha büyük ayıp olur
Ben şimdi çaput mu göndereceğim karşılığında. benim param yok. Onlar zengin
El becerin varsa kendi birşeyler hazırla bu her zaman kıymetlidir
Okadsr pahalı şeyler sevgiliye alınmaz
istemeye gelecekler
Gelsin yeniler ya da gelmesinler alınmaz yüzük takarsın söz yaparsın alırsın
Almışlar işte. Onlar için para değil. Bir yemeğe benim bir aylık maaşımı yiyip kalktılar
kabul etmezsen kabalık olur