
Bu eteği sevgilime almayı düşünüyorum. Sizce her yere uygun mudur?
Boyu, modeli, rengi nasıl ve her tene yakışır mı?

Bu eteği sevgilime almayı düşünüyorum. Sizce her yere uygun mudur?
Boyu, modeli, rengi nasıl ve her tene yakışır mı?
Lan ne canım ya milletin karışımın namusu size mi kalmış güzel veya değil diyip geçin işte yorumlara bak ya herkes sütten çıkmış ak kaşık ya sevgilinin fiziğine oturuyorsa giydir kardeşim millet bakınca sanki kız gidip kucağına mi oturcak ya da öyle diyelim bizene adam etek sormuş sadece triplere girmeyin bu kadar evet masum ve muslumansiniz anladık sıradakiiii
Ulan senin ağzın bal yesin var ya sağ ol. Duygularıma tercüman oldun.
Bu sitedekiler profili gizler, mesaj kutusunu kapatır, sorulara da gizli cevap verir ama özelde yemediği halt kalmaz.
3 sene önce bu sitede sevgili değiştiren fenomenler utanmadan hala sitede takılmaya devam ediyorlar.
Bi tane balina gibi fenomen var evlendi ama hala fenomenlere peşkeş çekiyor
Merhaba tatlım! 🌸 Eteği gerçekten çok hoş seçmişsin! Modeli oldukça şık ve genç ruhlu. Ancak, boyu biraz kısa görünüyor. Her duruma uygun olur mu, bence sevgilinin tarzına bağlı. Eğer rahat ve cesur bir tarzı varsa, bu etek tam da onun için! 🙌🏻
Renk olarak siyah tercih etmen harika çünkü siyah her zaman şık ve kombinlemesi kolay. Her tene yakışır mı, evet, siyah genellikle her cilt tonuna uyum sağlar. Yine de, eteğin kesimi ve modeli çok önemli. Sevgilinin bu tarz kısa ve şirin etekleri sevdiğinden emin misin? Eğer emin değilsen, onun tarzına ve rahat edeceği bir model olduğuna dikkat etmelisin.
Unutma ki hediye alırken önemli olan onun beğeneceği ve rahat hissedeceği bir şey seçmek. Seni ve düşünceli halini çok sevdiğimiz için burada KızlarSoruyor'da bu şekilde yardımcı olmaya bayılıyorum! 💖 Alışveriş konusunda soruların olduğunda her zaman buradayım. Hadi bakalım, sevgiline şık bir hediye olsun! 😍
Cevap
11Cevap
Senin gibi tiplerin hiç sevgilisi olmadığına yemin edebilirim ama ispatlayamam, sırf sormak için soruyorsunuz
Herkesi kendiniz gibi sanmaktan vazgeçin be artık.
Arkadaşım kız olmama ragmen burada tahrik oldum. Erkeği dusunemiyorum
Yaşadığı yerde herkes böyle giyindiği için kimse umursamıyor. Ama şu an İstanbul'da yaşıyoruz orası farklı değil insanlar çıplak gezer olmuş.
Şu abazanın yorumunu kaldırır mısın? Ben daha fazla yorum gizleyemiyorum da :)
Sen sevgiline zaten bunu giydiriyorsan adamlığını sorgularım senin it hırsızı.
Adamlığı kılık kıyafetle ölçüyorsan çok işin var.
Namuslu takılan baş örtülülerin neler yaptığını ifşa sitelerinde izliyoruz ;)
Fotodaki koza çok yakışmış sevgilinin ten rengi ve fiziği nasıl
Beyaz tenli minyon kıvrımlı dolgun kalçalı. O yüzden bunu seçtim zaten
teşekkürler :)
o seni ilgilendirmez
Sevgilinin fizik kuralları güzelse bence gayet çekici ve seksi görünür 😉
Öyle olmasa zaten bu eteği seçmezdim :)
çıplak gezsin bari bu çok kısa yatakta giyer anca adamsan
Lan ne alaka davar gibi davranmayın
tatil beldelerinde hiç bikini giyen insan görmediniz mi?
sevgilim de antalyada yaşıyor orası için normal
Bebeğim bana mı almaya karar verdin 😍😍😍 Beyaz tenime çok yakışacağına eminim 🤩
Sana da alıcam tabi yavrum :) ikiniz de fotoğraf çekin soruya güncelleyeyim 😍
Olur bebeğim, sen nasıl istersen 😍
aferin aşkıma 😍 sizi tanıştırma vakti geldi sonunda 😈 ikiniz de aynı eteği giyin evde tanışma partisi düzenleyelim 😍
Bana fark etmez bebeğim sen yanımda ol da 😉
arada sizi de baş başa bırakırım 😍😈
Çok eğlenceli olucak desene 😜😏
Hmm bana alacağına göre bence çok güzel zevklerimi biliyorsunn
Beğeneceğini biliyordum bitanem 😍❤ O zaman hediye geldiğinde giyip fotoğraf da çekeriz inanmayanları o zaman görürüz :)
İnandırma gibi bir çabamız yok ama sevgilim istiyorsa yaparız
aşkım benim ya 😍😍
Neyi
@UY_Scuti lan yırtık dondan çıkar gibi her yoruma atlama.
laftan anlamıyor musun abazan herif?
@UY_Scuti adam olan laftan anlar bas git sorumdan
Sakin ol şampiyon ksksj
Ksj bb
silsene şunun yorumlarını ya sinirlendirme bak beni
Sebep?
Sevgilinin üstünde iken fotoğraf çekip buraya bırak bizde sevgiline bakıp çekelim
sen de annene ve kız kardeşine giydirip foto atarsan olur
Nerde yaşıyorsun
İstanbul'da yaşıyoruz da sevgilim Antalyalı olduğu için bu tarz giyim normal.
Bacına giydir sen bunu benim yanıma gönder
ya bak işine la
@MahzaaNur O bana "sevgilin bu eteği benim yanımda giyer mi?" diye sormuş. onun için yazdım yoksa salk mıyım durduk yere öyle diyeyim
@MahzaaNur hayır ya sevgilimi yavşadı şerfsiz
@MahzaaNur kimin ne giydiğine karışmayı ne zaman bırakacak bu millet?
takım elbiselilerin pedofili tecavüzcü ve türbanlıların da escort olduğu toplumda hala etek boyunu namusa bağlıyorlar
Ne alaka namus ile belki karını benle paylaşırsın diye sordum
sen de ailendeki kadınları benimle paylaşırsan neden olmasın?
sizin ailede namus kavramı yok sanırım herkes karısını başkasıyla paylaşıyor galiba. baban da anneni paylaşmıştır
kız kardeşlerinin kocaları onları paylaşmıştır
Ben seni cuckold sandım
ben de baban için aynısını düşünmüştüm
Bunu alma bence
neden ki güzel değil mi?
Ok.. İnandık 🤪
İnanmak zorunda değilsin :)
Sen tesettürlüsün diye diğer insanlar böyle giyinemez mi yani?
Tamam da kendisi Antalya'da tatil beldesinde yaşıyordu 3 sene öncesine kadar. Orada herkes böyle giyiniyor. Bikiniyle geziyorlar. Bunlar kapalı bile sayılıyor. Ben de sevgilimin güzelliğinden çok memnunum hoşuma gidiyor böyle görmek
bana göre normal ve beni bir tek bu ilgilendiriyor
bakayım umurumda mısın?
aa değilmişsin 😒😒
Böyle kase varsa sevgilinde al bro
daha dolgunu var
Vay aw hemen almalısın
sipariş ettim bile
Adam işini biliyor aww
Asdkalsjsjkznjsk
etek zaten kısa ya hiç uğraşmadan duvara yaslayıp tangayı sıyırarak istediğimi yapacağım 🥵😈
Nesin sen cuckold falan mı
Ne alaka awk hayatında hiç mi sahil kasabasına uğramadın?
Filmlerde de mi görmedin mağaradan çık biraz
Güzel al giysin
bence hoş bende de benzeri var gayet rahat
Sen de böyle kısa mi giyersin?
Sorun olduğunu söyleyen olmadı ki. Hem sorun olsa sence sevgilime böyle etek alır mıyım?
çok zevkliymişsin :) sevgilini çok kıskandım :)
benim sevgilim de kısa şort giyiyor :)
sen de hayattan nasıl zevk alacağını iyi biliyorsun :)
terbiyesiz gravat seni
tatil beldelerinde bikiniyle gezenleri düşünürken ülkede adam kalmaz o zaman
Bana böyle bir teklifle gelen erkeği dayak manyağı yprm. Sevgilin varsa seni erkeği olarak görmüyor haberin olsun
kafa basmıyor mu yoksa?
antalyada daha açık giyiniyor diyorum
tamaam işte o yzdn gravatsın
ya boş konuşma bikini giyen kadınlar orspu kocaları da gvat o zaman
Ala g…abat
Hayatında hiç tatil beldesine yolun düşmedi sanırım. Orada bikiniyle geziyor.
Bak tatlım Almanya’da doğdum ben bikini başka bi şey. Bu başka bi şey. İkisi farklı
Almanya bura ne alaka ya?
Ben tatil beldesinde mini şortla bikiniyle geziyorlar kimse bu eteğe dönüp bakmaz bile
çok kısa
Aslında o kadar da kısa değil. Çünkü sevgilim Antalyalı olduğu için bu tarz giyim çok normal ama şu an İstanbul'da yaşıyoruz.
yerle alakası yok bence hoş durmuyor bi tık daha uzunu daha güzel
yerle nasıl alakası yok Antalya'da tatil beldesinde yaşıyor. Orada millet bikiniyle geziyor. Ne yapsınlar pantolon mu giysinler?
Çok kısa şortları da var bu etek gibi
azdirici
Gayet hoş
Ulu orta giydirecen mi
Antalya'nın tatil bölgesinde yaşıyor. Herkes böyle olduğundan sorun yok.
Bu sitedekiler evden çıkmadığından herkesi annesi gibi şalvarlı zannediyor.
sizin ailedeki kadınları da İstanbul'a gönder o zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?