Bugün 78.000 TL'lik harcama yaptım arkadaşım fenalaştı manyak mı 😀😀?

Bugün 70 bini bilgisayar telefon baskı kulaklık mouse çanta falan teknoloji olmak üzere 78.000 TL'lik harcama yaptım

2400 TL büyük boy 2 yıl garantili plastik valiz
1000 TL çanta
1335 TL takı kolye bileklik küpe falan
1482 LC Waikiki
1700 lira gümüş yüzük (biraz büyük gel de orta parmağa taktım )
720 lira yemek

Kız Arkadaşın fenalaştı manyak mı zaten vatana en son girdik diğer harcamalarımı yaparken bile çok oldu dünyaları aldım falan diyordu en son vatan'dan çıktıktan sonra dedi acil bir yere oturalım benim elimden ayağından can gitti suratına baktım kireç gibi olmuş 😀😀😀 harcamayı ben yapıyorum neden o fenalaşıyor Bu arada ben yeni atandım çalışıyorum ama arkadaşım evlenmeyi tercih etmişti bu yüzden bir geliri yok Bir de çocuk yaptı kocası asgari ücret bununla ilgisi olabilir mi

Güncellemeler
1 yıl
Yani birazcık çatlatma çalışması var yani kabul ediyorum ama ben 3 yılımı heba edip KPSS çalışırken hanımefendi atanamazsın demeye getiriyordu yok herkes çalışıyormuş imkansıza yakınmış Ben sıcakta KPSS çalışırken o nişanda giyeceği düğünde giyeceği gelinliği seçiyordu Ben aşkı buldum diye nişanlısıyla yemeklere gidiyor düğün alışverişine çıkıyordu arkadaş herkes kendi tercihinin bedelini öder bu hayatta
Bugün 78.000 TL'lik harcama yaptım arkadaşım fenalaştı manyak mı 😀😀?
Cevapla