Ben mi ayakkabıdan anlamıyorum yoksa Nike ve Adidas abartı markalar mı?

Nika ve adidasta şu an en kötü ayakkabı 2000 liraya satılıyor. 3 yıl önce resimdeki ayakkabıyı almıştım o zaman 150 lira falandı. Giydigim en rahat ayakkabıydı. 150 liralık ayakkabı beni rahat ettiriyorsa 3000 liralık ayakkabı uçurmali. 3000 liralık bir Nike ayakkabı nasıl bir performans sunuyor?

Ben mi ayakkabıdan anlamıyorum yoksa Nike ve Adidas abartı markalar mı?
Ben mi ayakkabıdan anlamıyorum yoksa Nike ve Adidas abartı markalar mı?
Cevapla