Siteden alışveriş yaptım elime ulaşmadı paramı nasıl iade alabilirim?

https://patiruya.com adlı siteden 24 Temmuz tarihinde 1294 TL değerinde mama sipariş ettim. Ödeme yöntemi olarak kampanyada olmasından kaynaklı beni ibana yönlendirdi ödemeyi yaptım ve sonrasında sipariş hazırlanıyor olarak gözüküyordu ancak bugün 7 Ağustos olmasına rağmen hâlâ hazırlanıyor gözüküyor ve kendilerine telefon yoluyla da mail yoluyla da hiçbir türlü ulaşamıyorum. Şikayetvar sitesine yazdım ancak başka nereye şikayet edebilirim paramı nasıl iade alabilirim cimere veya karakola mi gitmeliyim bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim.

Siteden alışveriş yaptım elime ulaşmadı paramı nasıl iade alabilirim?
Cevapla