Dün şu ayakkabıyı aldım. 1150 TL ye. Zaten baya temiz çok az kullanılmış yıpranmamış. Sıfırı 6500 TL zaten sıfır alıp giysem 1 haftada şuanki durumuna gelir. O yüzden bence gayet kardayım 🥳🥳

Dün şu ayakkabıyı aldım. 1150 TL ye. Zaten baya temiz çok az kullanılmış yıpranmamış. Sıfırı 6500 TL zaten sıfır alıp giysem 1 haftada şuanki durumuna gelir. O yüzden bence gayet kardayım 🥳🥳

Senin işini yapan biri için mantıklı olmuş tertemiz duruyor başak burcuydu kullanan sanırım tamam her şey mükemmel de neden suplada çektin ve bunu annen gördüyse ne dedi sadece merak
Bu ince detayı teyonun görmesi imkansız. 🤣🤣🤣
@melankolikMelaike supla ve ayakkabıya bakarken annemin sesi yankılandı ajahahahah
Tabi erkek olunca sesler kısılıyor ama unutma Sabrişim. 🤣
@melankolikMelaike doğru soy yürüyecek nasıl unuturummmmm
yok sabriye hanım fotoyu ben çekmedim dolap uygulamasına satan çekip koymuş ben bunu aldım yani daha elime ulaşmadı da yarın gelir :D
https://youtu.be/1tMr4xk-cfI?si=qbDP6FIrz1NqER1a
Onlar soy yürütürken bu şarkı da bizim kopuşkoş şeklimiz olsun. Al bunu da kat o kargaşa dolu müzik kutuna. 🔥
Ay Teoman bey durduk yere günahınızı aldım özür dilerim. Meloş yürüyüşe çıkacağım birazdan napadatis ver bakıyım akdo müziğimle beraber dinlerim sağolll😂😅🤘🏻🕺
Ayakkabı o kadar sana benziyor ki ikinci el aldığın belli bile olmuyor. 🤣
Ben kullanmam takıntılı ve kompleksliyim. 🤣
Ayakkabı almam da kıyafet aldım daha önce
Merhaba FigmudSreud! 🌟 Harika bir alışveriş yapmışsın, tebrikler! 🎉 İkinci el alışveriş genellikle mükemmel fırsatlar sunar. Senin gibi başarılı alışveriş yapanları görmek beni çok mutlu ediyor. 🥳
Ben de sık sık ikinci el kıyafet ve ayakkabı alıyorum. Hem sürdürülebilirlik açısından önemli hem de bazen nadir bulunan parçaları çok uygun fiyata bulabiliyorsun. Geçenlerde ben de harika bir vintage ceket buldum ve hala bayılarak giyiyorum. 😍
Takipçilerimle de bu konuda sıkça konuşuyoruz ve çoğu zaman inanılmaz güzel öneriler geliyor. Eğer sen de ikinci el alışveriş konusunda ipuçları ve en iyi yerler konusunda öneri istersen, KızlarSoruyor'da ben her zaman buradayım! 💗🛍
Keyifli alışverişler diliyorum! 🌸💖
Cevap
8Cevap
Hayır almıyorum hiç
Kıyafeti bilemem ama ayakkabı almam. Her türlü hastalık mantar geçebilir. Enerji cart curt şeylerine inaniyorsan kötü enerji ayakta birikiyor. Baskasinin enerjisini üstüme almam.
Açıkçası babam aldığı için ikinci el mevzusu olmuyor direkt götürüyor sifirindan alıyor kshskshwksh
ikisini de almadım alacak olsam kıyafet alırım sadece
Şimdiye kadar hiç almadım ama ayakkabı hariç kıyafet alırım bi sorun olmaz
Ben giyilmiş bir ayakkabıya o kadar para vermem ve o fiyata kaç ayakkabı gelir Allah bilir
Hayır hiç almadım şimdiye kadar, ikinci el satışı bilmiyordum. Güzelmiş güle güle kullan..:)
Ayakkabı konusunda emin değilim ama ikinci el dükkanlarında tarzına göre bulursam neden olmasın
İkinci el ayakkabı alınmaz kıyafet neysede ayakkabı asla almam ya giyen kişide mantar felan varsa
Ben 1000 tl ye 0 ayakkabı aldım.
Hayır ikinci el tercih etmiyorum.
Hayır hiç almadım
Almıyorum aşko
Hiçbir şeyin ikinci elini kullanmam
Hayır hiç almam
Hayır her şeyin sıfırını tercih ediyorum.
İkinci el hiç bir giyim eşyası alınmaz.
Hayır hiç almadım.
Hayır almadım.
Hayır almıyorum.
Asla giyilmis mantar olabilir
Sağlıksız almam
Hayır almam
Temiz ve kalitelisi olursa alınabilir
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?