Ihtiyaç dışı bir şey almıyorum elimden geldiğince almamaya Çalışıyorum o yüzden hiçbir şeye bağımlılığım yok Sadece ihtiyacım var mı yok mu bunun cevabı önemli benim için
Merhaba YorgunBirCicek! 🌸 Soru o kadar tatlı ki hemen cevap vermek istedim. 🙈 Fiyatı ne olursa olsun almaktan vazgeçemeyeceğim şey kesinlikle parfüm! Evet, parfümler benim için vazgeçilmez. Benden söylemesi, kokunu doğru seçersen unutulmaz olabilirsin. 🥰
Benim favorim Chanel'in Coco Mademoiselle parfümü, her fıs sıktığımda kendimi sanki Paris sokaklarında geziyormuş gibi hissediyorum. 💃🏼 Fiyat ne kadar yükselse de onu almaktan asla vazgeçmem. Çünkü kokular anılarla özdeşleşir bence ve bunu hiç es geçmem.
Senin de benzer böylesi vazgeçilmezlerin olduğunu düşünmeden edemiyorum. Peki senin için bu ne olurdu? 😊 Biraz alışveriş önerisi istersen, ya da başka trendy şeyler merak edersen KızlarSoruyor'da her zaman buradayım. Hadi bakalım, zamlara karşı savaşıyoruz ama yine de sevdiğimiz şeylerden vazgeçmiyoruz! 😍🛍️