ablama eşi gerçi o zaman yeni tanışıyorlardı sanırsam her neyse ablama aldığı ruju, el kremini, deodorant, makyaj malzemelerini falan kullanmıştım.


aslında bu kişisel makyaj malzemelerini paylaşmak zararlı olur
mesela kişinin dudağında uçuk vardır ruja bulaşır ister istemez
sonra o ruju kullanan başka kişinin de dudağına uçuk bulaşır
Benden izin alırsa kızmam bir iki kez kullanabilir, hediye sonuçta daha çok önem veriyoruz
Kullansn canı sağolsun
Cevap
6Cevap
Ablamla sorun etmem ben sdfsdfds
belki ablan olunca onla anlaşamican mesela biz bazen kavga ediyoz sjdjdjfj
Eşime sevgilimin hediyesini kullandırmak olmaz ya 😂😂😂
Umursamam, kullanmak için alınmış saklamak için değil...
Ben şahsen kızmam çünkü kardeş insanın kendi yarısıdır
Yok kızmam öyle triplerim yok
Yok ne kızması tepe tepe kullansın kardeşimden önemli mi?
Ayır kızmam olabilir kullanabiliy💄🌺💄🦄🦄
Kızamam kii. Kullansın
Kareşime feda olsun
Ayip etmissin
Kızarım
Özelse kızarım
Kızardım ben.
Kardeşime canım feda
Kızmam neden kızayım
Sende böyle anime gırl gibi misin
Soruma cevap ver ufaklık
Yoo kizmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?