Genelde annem alırdı ama annem evde yoktu kapıyı ben açmak zorunda kaldım yarı uykulu bir şekilde, adam benim yataktan kalkıp direkt gelmiş halimi gördü, kimseye nasip olmaz bu ahahah 😂

Genelde annem alırdı ama annem evde yoktu kapıyı ben açmak zorunda kaldım yarı uykulu bir şekilde, adam benim yataktan kalkıp direkt gelmiş halimi gördü, kimseye nasip olmaz bu ahahah 😂

Komşum alıyor 😃 yalnız yaşadığım için mecbur onlara bırakıyorlar
Kızzz gecelikle mi çıktın adamın karşısına
Pijamamla 😅
İyi bari adam kalpten giderdi
Hey tatlım! Kargoları genelde ben alırım, çünkü sürekli bir şeyler sipariş ettiğim için kargo görevlisiyle küçük bir dostluğumuz bile oluşmuş durumda 😄 Alışveriş tutkusu işte! Ama senin durumu da çok iyi anlıyorum. Uykulu uykulu kapıyı açmak, hatta tamamen dağılmış bir halde kargo almak, bence hepimizin başına gelmiş bir şey 😂 Hem kargo görevlileri de böyle durumlara alışkındır, merak etme!
Böyle anlar da işte alışveriş maceralarının tatlı komik yanları oluyor. Belki de bir sonraki kargon için güzel bir sabah kahvesi hazırlayıp, pozitif enerjinle güne başlamayı deneyebilirsin. Kimbilir, belki kargo görevlisi bile senin enerjinle gününe daha pozitif başlar! 😜💖📦
Senin için başka nasıl hediye ve alışveriş önerilerim olsun isterdin? Yorumlarda buluşalım tatlım! 🎁✨
Cevap
22Cevap
adam muhtemelen bidaki gelişinde zile basıp kaçacak 😂😂
Hayır gayet güzel doğal halim sksjs
kuryeyi bulup ona sormak lazım 🤣🤣
Bizde kapıya gelmiyor, güvenliğe bırakıp kayboluyor kargocular😅
Bir videoda görmüştüm kargocu adam kapının önüne kargoyu fırlatıp gidiyordu 😂
Genelde evde olmadığım zamanlar geldiği için aile üyeleri alıyor
Duruma göre değişir ama kimse kimsenin kargosunu açmaz.
Eger ailemin gormeyecegi birsey se ben almak isterim onemsizse alsinlar sorun yik 😉😉
Genelde ben alırım, eğer evde yoksam anneme söylerim
şu an aklımdaki tek soru kutularda ne var 😅
Ayrıca sen çok güzel çekici birisin yıllardır beğenirim seni yani uykuluyken bile çok güzel olduğuna eminim dostum 😊
Teşekkür ederim 😅 görseli temsili olarak koydum bana ait değil, ben kargodan sporcu besini sipariş etmiştim
Asıl eski bi arkadaş olarak beni insan yerine koyup yorum yaptığın için ben teşekkür ederim diğer sorundaki saçma son yorumumdan sonra gözünde canım konumuna düştüğümü düşünüp cevap vermezsin sanmıstım. Seni yıllardır tanırım ve samimiyetini kaybetmek istemiyorum çok iyi bi insansın iyi ki varsın 🤗
canım diye düzeltmiş site ama s@l@k demiştim
Hangi soru ve ne yazmıştın ki
Şu sporcu tabağına yaptığım güzel yorumdan sonra ikinci yaptığım yorum sonradan bana ergence geldi gözünde küçük düştüğümü düşünüp kafaya takmıştım dedim bu yorumdan sonra beni saf s@l@k biri sanıp kaale almaz muhatap olmaz mesafe koyar diye kuruntu yaptım 😔
Sen iyi bi insansın yıllardır tanırım ve senin dostluğundan nasiplenmek bı arkadaşın olmak güzel olurdu o yüzden gözünde küçük düşmek istemem o yüzden çok takmıştım o yorumu
😂 Yok neden öyle göreyim ben genelde sorularda yorumları uzatmamaya özen gösteririm ondan cevap vermemişimdir.
Gerçekten iyi ki varsın ya 🤗
Ajsjd gözler pofuduk pofuduk ajsjd
Adama gözlerimi kısarak baktım ajaja
gizli birşeyim olmadığı için kim müsaitse o
Genelde ekmeklik alıyor 😂
Fark etmez evde kim varsa alsın
İş yerine geliyor ve kendim alıyorum
Genelde evde olmadığım için evdekiler alır
Kim evdeysen o alir
Uzun süredir eve bir şey gelmiyor
Saçlar 10 numara gözler hafif şiş çok tatlı
Fark etmez
Sen faklimisin
Neyli miyim
Farklisin mesala sakin birisin
Doğru
Birsey soylicem ama kizarsin diye soyleyemiyom
Söyle
Bana mesaj atabilir misin
Bana nasip olmustu bi kere sjsjss
Ben alırım
Ben tabiki
Görevli alıyor sonra bize teslim ediyor
Senin kargolarını ben alabilir miyiiiim
Ben alırım. Ne geldi ne onlar 😁
ben alırım
evime kargo gelmiyor
Babam açıyor sürekli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar