Sevgilime Barselona’dan ne istiyorsun diye sorduğumda forma dedi ve çok pahalı. Bende hayır diyemedim. Şimdi ne yapcam?

Nezaketen sormuştum bişey istemez diye düşündüm ama istedi. Ben atkı falan alırım diye düşünmüştüm fc Barça yazan bilemiyorum şimdi gerçekten çok pahalı ya 130€. Ben öğrenciyim onun gibi çalışmıyorum ama bi yandan da o ben ne istesem hep aldı.

Sevgilime Barselona’dan ne istiyorsun diye sorduğumda forma dedi ve çok pahalı. Bende hayır diyemedim. Şimdi ne yapcam?
Cevapla