Yazlık 3-5 parça kıyafet alayım diyorum ama beğenememe hastalığına yakalandım :D beğendiğiniz ya da aldığınız kıyafetler varsa şurada bi konuşsak ya :D

Yazlık 3-5 parça kıyafet alayım diyorum ama beğenememe hastalığına yakalandım :D beğendiğiniz ya da aldığınız kıyafetler varsa şurada bi konuşsak ya :D

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Daha eni yeni yapmaya başladım geçen seneden bi sürü sy var zaten 😄
geçen seneden hiç kıyafetim yok gibi fkfjs
Geçen sene bn bayag bşi aldm 😊😄
Yaptım ama Hersey çok pahalı hatta bugün Mark Jacob dan çanta aldım 15500tl
Gemileri yaktım gibi 😂
Üşenmesem yapacağım ama işte yorucu geliyor
Her sene ayrı alışveriş yapmak saçma ama hoşuma giden bir şey olursa alırım
Henüz yaz alışverişini yapmadım, yakında toplu olarak yapicam.
3 eşofman aldım 2 tişört aldım. İstedigim kiloyu verirsem ödül olarak crop alırım.
Yaz kış siyah tışort ve pantolon giydiğim için kolay oluyor alışveriş 😂
zara da eskitmeli gibi duran yırtık kot şort var fiyatı 990 falan olması lazım o kadar güzel ki anlatamam evin içinde bile giyesi geliyor insanın sadece bir tık kısa normal şortlara göre
aa bi bakayım ona
online da yok ama mağazına gidip bir bak ya da tiktoktan bulursun deneyenler atmıştır illa 🫶🏻
Evet alışveriş yaptım
sandalet falan almam lazım sadece
bu haftasonu yapacağım
Bu sene pek bir şey almadım
2 ayakkabı aldım o kadar
Shein yaz için en uygun yer ama biraz da sorunlu
oradan hiç alışveriş yapmadım gümrük vs oluyormuş galiba uğraşmak istemem öyle
Ben alışveriş yaptım ama gerçekten uygun bir yer
gümrüğe takıldın mı biraz alışverişini anlatır mısın :D
Gümrüğe takılmadım gümrük vergisi 300 TL ödedim 1278 TL’lik de alışverişim toplam
Sheinden kozmetik ürünü alma onlar gümrüğe takılır onun dışında takılmaz benim 2 hafta da geldi çabuk
ayy çok teşekkürler bende bi bkayım
Hayir
çok para
Yapmadım daha erken
ben yapmadim
Yapmadım daha
Yapmadım daha
Yokkk
Yapmadım.
yapmadik
Yavaş yavaş başladım
@sudenaztskrn
Sudee
Yapmadım
Ne istersen al