Bir keresinde erik alırken " önce tat sonra al " yazıyordu sonra aldım bir tane yengeme uzattım Dedim ki " bak önce tat sonra al" tezgah sahibi bana bı güldü 🤣🤣 Taklit etti beni 😂
Amaç birazda bu galiba, çünkü psikolojik olarak insan kendini gülümseten şeylere daha pozitif yaklaşır. Bir keresinde kamyonetle sarımsak satan bir adam pazarlık yapmak isteyen başka bir adama, hanım sarımsak kokuyorsun deyip eve sokmuyor, parayı gösterince kapıyı açıyor sen hala pazarlık peşindesin demişti çevresindeki hepimiz güldük iyi hadi bizede ver madem dedik. Yani pazarlama usulü diyelim. 🙂
enginarın tam mevsimi hatta geçmek üzere bende sadece pazarda bulabiliyorum. bi de file markette donmuş olarak satılıyor ama pazardaki tazeler daha güzel
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Hayır hiç dikkat etmiyorum.. umurumda değil.
Bir keresinde erik alırken
" önce tat sonra al " yazıyordu sonra aldım bir tane yengeme uzattım
Dedim ki
" bak önce tat sonra al" tezgah sahibi bana bı güldü 🤣🤣
Taklit etti beni 😂
Marketten alıyorum ama bir keresinde pazarda, Ayşe Kadın bile böyle fasülye görmedi yazısını okumuştum...
böyle eğlenceli yazılar hoş oluyor :D en azından fiyatları görüp şok geçirmeden önce mini bi tebessüm :D
Amaç birazda bu galiba, çünkü psikolojik olarak insan kendini gülümseten şeylere daha pozitif yaklaşır. Bir keresinde kamyonetle sarımsak satan bir adam pazarlık yapmak isteyen başka bir adama, hanım sarımsak kokuyorsun deyip eve sokmuyor, parayı gösterince kapıyı açıyor sen hala pazarlık peşindesin demişti çevresindeki hepimiz güldük iyi hadi bizede ver madem dedik. Yani pazarlama usulü diyelim. 🙂
olabilir pazarlama taktikleri
Pazar sevmiyorum ama evet yazıları süper ndndm meşhur mandalinancı da efsane idi
şarkı mı söylüyordu ya o unuttumuusum. d
Hahahahaha evettt
Pazarlar eskisi kadar cazip değil artık özellikle İstanbul’da marketten pahalı satmaya başladılar o sebeple ne yazdıklarının önemi yok
Kadinlarin her yerde ilgi görmek istemesi komik
ne alaka şimdi
Güzel sözden etkileniyorsunuz hemen alakası o
komik bir yazı da olsa dikkat çekerdi sen biraz problemlisin galiba karrdeş acil şifalar dilerim
Problemli hmm harbi mal mısın nesin aw birde laf soktuğunu sanan ergen gibi kardeşs felan dgfg canım
hsdi ağlama kendine kendine saçmalıyon
Sosyal medyadan yazmak kolay özgüvensiz malların boş boş konuşmaları
Beyne oksijen şart senin
Pazara gitmiyorumda çok güzel yazmışlar gerçekten 😅
Evet evet ama çok tatlı oluyo yaa çok güldüğüm yazılar oldu☺️
Yani bilmiyorum onun gülüşü kadar tatlı ama onun gülüşü kadar tatlı olamaz hiçbir şey ya
Normal pazara gitmiyorum ne zamandır ama gittiğim zamanlarda çekiyordu
Aşk kadar tatlı pek vav dedirtmedi ama onun gülüşü 😍
Pazara uzun zamandır gitmiyorum ama yazıları çok güzel jsjd
Yok ya pazarın ilk girişinde ihtiyaç karşılar ve çıkarım.
Yıllardır gitmedim çok bağırdıkları bir yer
yaa evet grültülü bir yer. ama bazen markete göre daha taze ürünleri oluyor
Kuşkonmaz ve enginar bulamıyorum denk gelirsem oraya bakıcam dhdj olur umarım
enginarın tam mevsimi hatta geçmek üzere bende sadece pazarda bulabiliyorum. bi de file markette donmuş olarak satılıyor ama pazardaki tazeler daha güzel
Ben yapraklı istiyorum oda her yerde olmuyor
Bende acı biber satardım "hayatım kadar acı verici"
pazarlar midemi bulandiriyor🤷♀️🤷♀️ nedenini bilmiyorum
O halde Aşkı ve gülüşü kadar ekşi 😃
portakallarda ekşi çıktı bi de yazmış oralara tatlı diye :D
bunlar tatlı çıkmadı diye ücret iadesi alınır aslında 😃
valla geçti artık kesip buzluğa koydum limonataya karışacak :D
O zaman afiyet olsun 😃
Pazara gitmiyorum pazar bana geliyor
o da iyiymiş
Ne aşkı ya. ! Aşklarını s...
Evet bakıyorum
Uzun zamandır pazara gitmedim
Bizm burada bu kadar afilli şeyler yazmıyorlar
Fiyatları acı ama
Hiç bakmam sağıma soluma alacağımı alır çıkarım
Pazarcilara guvenmiyorum :D
Pazara küçüklüğümden beri gitmedim
Ben hiç pazara gitmiyorum ki
Bana çok cringe geliyor
ehh biraz evet ama her tezgahta olmadığı için cringe ile hoşluk arası gidip geliyo
İthal Arap muz severim
Çok yaratıcı olmuş 😂
en son 3 yaşımda gitmişimdir.
Hiç pazara gitmedim desem
aaa şaşırtıcı
Yok ya mutlaka gitmeyenler vardır
🤨🤣 etmedim hiç
Ederim
hayır dikkat etmem
Etmiyorum
Evet dikkat ederim
Iyiymis yaaa😊
Güldürücü
dikkat ediyorum
Bazen evet
Müşteri çekme taktiği anlamadın mı 😂
Pazara gitmem
İtici görünüyorlar
Etmiyorum
Evet çok komik
Çok iyi hdhdhd