
Bulanık gözüküyordur büyük ihtimal, kot jile olarak geçiyor önü biraz toplanmış pantolon gibi durmuş, yakışmamışsa soyleyin lütfen🌺

Bulanık gözüküyordur büyük ihtimal, kot jile olarak geçiyor önü biraz toplanmış pantolon gibi durmuş, yakışmamışsa soyleyin lütfen🌺
İnsan sadece görüp duyduğu şeylerle değil görmediği ama hissettiği şeylerle yaşar. Umut, sevgi, saygı, inanç gibi duyguların asla elle tutulur bir yanı yoktur ama buram buram hissedilir. Ve tüm bunları kaybettikçe eskiye özlem duyar olduk. Çünkü her şey lüks ya da daha konforlu yaşamak değil. Şimdi evinde her türlü imkana sahip ama asla mutlu olamayan insanlarla dolu gezegen. Geçtiğimiz günlerde bir köyde hayvanlarla köyde muhteşem zaman geçiren birinin videosuna denk geldim ve kendimi sorguladım. Burada ne yapıyoruz, ne mücadele ediyoruz.
Işığın Büyüsüne Kapılıp Lambaya Hapsolan İnsanlar..
Başlık bu olabilir. ️
Yazınız güzel olmuş fakat yanlış soruya yazdınız sanırım 🌺🌸
Cevap
10Cevap
Bence iyi olmus.
Kötü durmamış. Sadece fotoda çok belli olmuyor. Eğer sıyahsa krem ile kombin yapman daha güzel olabilir
Aslında antrasit siyah değil evet açık renklerle kombinleyecegim içimdekiler üstümde olduğu için onu giymistim
Acık gri ve krem ile güzel olur bence 👍 güzel günlerde giyin😊
Teşekkür ederim inşallah 😊
Gayette güzel olmuş ama önümğz yaz biraz kalın gibi geldi bana
Sen beğendi isen sorun yok ayrıca güzel de olmus ben beğendim
Çok yakışmış bence
Bu kot elbiseler çok hoş ve güzel
Gayet güzel duruyor 😊
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim güle güle kullan 😊
Inşallah 🌸
😊😊🌹🌹
Güzel olmuş ciddiyim
Çok teşekkür ederim 😊
Mankenin üzerinde güzel görünüyoer
Manken değil ki o 🥲
Pardon :)
Çocuksu
Bu mu çocuksu, bilmiyorum bana çocuksu gelmedi
Pantolon değil ki o kot elbise gibi düşün
olmus
Teşekkür ederim 😊
Güzel olmuş
Teşekkür ederim 😊
Güzel olmuş
Olmuş bence
Güzel
Beğendim güzel olmuş
Teşekkür ederim 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?