Berskha dan ayakkabi alip, pisman olan var mi? Yorumlar hic ic acici degil de?

Cok guzel bir bot begendim online sitelerinden. Ama yorumlar diye yazdigimda inanilmaz deforma olduguna dair cok yorum var. sizde de boyle bir sorun oldu mu?
Berskha dan ayakkabi alip, pisman olan var mi? Yorumlar hic ic acici degil de?
Cevapla