Iyi geceler öncelikle. Sekiz aydır beni seven biri var ve bu kişiyle dört aydır beraberiz. Ona çok aşığım ve onun da bana olduğunu biliyor ve hissediyorum, eminim yani. Doğum günü yaklaşıyor ve ben ona onu çok mutlu edecek ve maddiyat değil de manevi değeri olan aynı zamanda emek vererek yaptığım bisey hediye etmek istiyorum. Çok da mutlu olsun istiyorum. Ben kendisinden hoşlanmaya başladığımdan beri telefonumun notlar kısmına yazılar yazıyorum küçük küçük. Mesela kendisiyle konuştuk diyelim, ne konuştuk ve hangi mesajında ne hissettim gibi şeyleri not alıyorum. Acaba diyorum tüm bu notları ve bazı mesaj sslerini falan derleyip kitap haline mi getirsem. Sizce çok mu abartı olur?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer