Bu şarjlı fırçadan almak istiyorum. Kullananlara sorum cidden fark edilir bi temizlik farkı var mı sizce? Yoksa sadece konfor için mi kullanıyorsunuz?

Bu şarjlı fırçadan almak istiyorum. Kullananlara sorum cidden fark edilir bi temizlik farkı var mı sizce? Yoksa sadece konfor için mi kullanıyorsunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ben yıllardır kullanıyorum çok memnunum bazen şarjı bittiğinde acelem varsa normal fırçayla fırçalıyorum ama asla aynı temizlik hissini vermiyor
Ben kulaklığımı şarj etmeye dahi üşeniyorum günlerce kullanmıyorum umarım bir ay sonra bezmem😂
İki haftaya yakın gidiyor şarjı sorun yok 😂
İstedim gelir birkaç güne, iki hafta götürüyorsa sıkıntı yok 😄
Hiç kullanmadım da gereksiz pahalı olduğunu düşünüyorum
1000 lira civarında bence normal
Reis ben ogrenciyim bence normal değil 😃
Pardon😂
😂😂
Ben karma kullanıyorum, özellikle plak konusunda işe yarıyor
Kesinlikle fark ettiriyor.
Zaten konfor oluşturduğu için fark ettiriyor
Konforundan ziyade sigara kullandığım için vicdanımı rahatlatmak namına alıcam :D bir de çok kahve içiyorum
Aynı durum bende de vardı mantıklı hareket olur 🤙
Evet güzel. Tavsiye ederim