Sevgilime battaniye ördüm, bana hediye almazsa vermeyeceğim. Hediye almazsa battaniyeyi satayım mı?

Şu an bi flörtüm var 14 Şubat yaklaştığı için hediye konusunda düşünmüştüm puffy battaniye örmeyi düşündüm örgü aldım 600 tl şu an düsündügüm tek sey ya o bana almazsa ben vermek istemiyorum bi bakıma kendim kullanırım diyorım ama neden 600 tllik bi battaniye kullanıyım ya da 14 subatta vermem iliskimiz devam ederse veririm diyorum dogjm gününde falan ama onu da bilmiyorum sizce bu alfıgım örgüleri satıyım mı yoksa devam mı ediyim örmeye?

Sevgilime battaniye ördüm, bana hediye almazsa vermeyeceğim. Hediye almazsa battaniyeyi satayım mı?
Cevapla