Güncellemeler
+1 yıl
çok teşekkür ederim yorumlar için alıyorumm😅🤍
ona hep kıyafet aldım parfüm falan aldım bu sefer diyorum ki güzel bir çikolata kutusu göndersem tatliş bir de not nasıl olur bu aralar da borcum var çok da uç şeyler alamıyorummm🥲
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Çikolata kutusuna önem veren bir erkek görmedim ben.
Hep erkekler kızlara alıyor dönsün devran be zaten döndü sormana gerek bile yok çikolata seviyorsa mükemmel hediye
Bence çok hoş ve yeterli
Yo çok tatlı 🌸
Yiyecek sonra üstüne sifon çekecek
Süper olur, hem değişiklik yapmış olursun
Bence güzel bı hediye
Gönderebilirsinn bogazına düşkünse yerken hatırlar
Ben olsam sevinirim
Saçma olmaz
Hayır güzel bence
Hiç saçma olmaz valla bence al
Yok tatlı olur
Cicek al
Çok güzel olur
Çöpe atar