Allah insanın hayırlısını nasip etsin
https://www.instagram.com/reel/C0R2MyFNOLQ/?igsh=MW1veHFocmt2OTRsbg==

Allah insanın hayırlısını nasip etsin
https://www.instagram.com/reel/C0R2MyFNOLQ/?igsh=MW1veHFocmt2OTRsbg==

Şakasını bile kabul etmem. Özellikle yakınımsa özenerek hazırlarım hediyesi bir hevesle seçerim. Bunun çeyreğini yaptım biriyle benim işim olmaz. Ben genelde istediği bişey var mı diye yokluyorum Instagram reelslerinden bile çıkıyor çünkü 🥲 mesele bu tavrı sergilemesi
Totosuna sokmasını temenni eder oradan hediyemi de alır uzaklaşırdım. Beni hak etmeyen totoşlarla işim olmaz :D benim sevgilim olacak insan saçımı kesip ona versem tek tek sayar öper koklar anlatabiliyor muyum ✌
Teşekkür ederim
Rica ederim
Hediyeyi alır ve orayı terk ederim, umursamam :d Layığı değilmiş demek ki derim. Beğenmek zorunda değil elbette... Ama saygı kırmızı çizgim. Saygı duymak zorunda ve kibar olmak zorunda :d
demisti al g'tne sok dediydim bidaha demedi
Cevap
8Cevap
Ben eşime komik bir hediye almazdım.. anlamlı hediye alırdım ama beğenmese de olur.. o mutlu olsun yeter
Türkiye erkekleri böyle tiplerin peşinde gezer küçük şeylerle bile mutlu olan tayfayı da cepte görürler
Erkeklerin hediye anlayışı genelde ev eşyası almak hediye olarak kakalamaktır kadına. Öyle olunca da böyle tepkiler kaçınılmaz..
Üzülürdüm belki o an ağlardım bile ya. Hoş bir şey değil yaptığı sonuçta. Hediye hediyedir ki sonuçta düşünüp almışım.
Komik bulunacak bir hediye alacagimi dusunmuyorum.
Hayatımdaki insanı seçerken ben anlarım gri zekalımı değil mi diye o yüzden sorun yok
İsin acigi ruhuna dokunan hediyeler alirim ben insanlara.. O cumleyi duymam imkansiz
Çok bozulur, hediyeyi de alır atardım heralde
Yaparsa birdaha hediyye seçmem , almam kırılırım.
Aslında neden begenmiyo kadınlar hediyeyi neden derseniz. Siz daha kadininizin neyi sevdiğini bilmiyorsunuz aslında begenmememk değil o
Hediyeyi ona çiğnetmem şoku ndndjd
Ona aldığım son hediye olur.
Yine almış, hiç almayan cimriler duydum
Kırılır üzülürdüm.
Uzulurum ve uzaklasirim
Almam bir daha hediye
Ayrılık sebebi
Kalk defol git burdan derim.
Üzülürüm tabi çok Üzülürüm gerçekten
Suratının ortasına yapıştırırım
Fırlatırım ve bir daha hediye almam
Ver lan hediyeyi geri der çöpe atarım :D
Çok kırılmıştım hissettirmiştim de ona
Üzülürdüm
Eski sevgilim olurdu o an
ayrılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?