AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
bileklik al
Kolye ala bilirsin ya da , güzel biyerde süpriz yapabilirsin , parti gibi güzel bişey düzenleye bilirsin
O zaten düzenlenecek yani evde düzenleyeceğiz tabii bir başka bir yerde değil çünkü hani nişanlısı Ben falan birkaç kişi olarak kutlayacağız ama kolye falan takmıyor
Abine hediye seti yapabilirsin bir sürü aksesuar lar var
Hediye seti yapan siteler var
Aksesuar falan kullanmıyor ki gerçekten çok zor biri Aslında tatil ayarlayabilirim şu an bir düşününce mantıklı gelmedi de değil gitsin tatile nişanlısıyla
Tatil güzel olabilir ama uygun bir tatil yeri bulmak zor
Uygun tatil yeri derken
Fiyat açısından dedim
Genellikle uygun yerler Antalya İzmir
Fiyat önemli değil yer bulayım yeter böyle bir hafta falan kalsınlar
Yaz ayında olsaydık avşa adasını önere bilirdim
Aman ya bunlara zaten Deniz gibi bir yer olsa yeter ya da havuz bu Ankara 'da zaten Deniz Yok ya böyle mal gibiler
Bu havalarda deniz pek uygun olmaz
Ama havuz olabilirdi kapalı havuzlara bakcan öyle oteller var
Of hasta olsunlar denize gidip ben girdim geçen hafta dondum ama olsun
Niye hasta olsunlar 😂
Bu havada denize mi girilir
Sende biraz delilik var sanırım 😂
Ya ne yapayım Ankara 'da temiz görmüyoruz Antalya'ya gittim orada da hiç mi girmeyeyim hem ne olacak herkes giriyordu
Olsunlar onlar benim geçen seneki doğum günümü mahvettiler
Bişey olmaz tabi girebilirsin ama sonra hasta filan olma okula filan gidemezsin hastalıktan 😂
Gitmiyorum ki zaten
Niye, ozaman işe filan gidemezsin
Çalışmıyorum tek voleybol okulda uzaktan üni işte
Demek spor yapıyosun
Hangi bölümü okuyosun
Voleyvol boy uzatır güzel bi spordur
Sosyal hizmetler okuyorum bu seneden sonraki sene ben girmek istiyorum Tekrar sınava yani girmek istiyorum diye gireceğim O ayrı bir konuda bölüm olarak kafam karışık
Sözelmi okicaksın yoksa sayısalmı
Sözel okursan adelet bölümü okuya bilirsin güzel bölüm
Sayısal ve eşit ağırlık istiyorum şimdi psikoloji olarak uzaktan eğitim var mı hatırlamıyorum bakacağım eğer varsa öyle ben adli bölümler istiyorum aslında iyi ki de hedefim oydu ilk hedefim oydu hala istiyorum ama hani hiç üniversite okumamış okumuyor şu an demesinler diye sosyal hizmetler okudum seneye gideceğim olursa adli bilimler istiyorum bence olur zaten tuttururum Bir de açık öğretim olarak sikoloji varsa ikisi birlikte işte aslında adli bilimler daha kapsamlı olduğu için onu seçtim yoksa 2 yıllık olarak da bakabilirdim
Sosyal hizmetleri bitirdinmi yoksa okuyormusun ayrıca millete göre yaşama kendin için yaşa
Psikoloji uzaktan eğitimleri kapatılmış diye duydum
Uzak tan eğitim zordur en iyi si örgü
Yok şu an okuyorum açık öğretim olarak zaten geçen sene sınava girmiştim
Aman olsun Ben otopzo uzman olsam da yeter
Bu arada seni yaş kaçtı
Kusura bakma bu arada arada geç cevap veriyorum da fırındakilere bakıyordum
Önemli degil
Otopsi uzmanımı Olcan ölülere bakmak zordur
Aman insanlarla zaten düzgün iletişim kuramıyorum bazen o yüzden en iyisi ölüler hep böyle değişik değişik şeyler gelsin yani Adalet bakanlığına bağlı çalışır daha güzel oluyor sadece şahsi düşüncem olarak hoş tuhaf vakalar gelir ne bileyim mezardan falan çıkarıp getirsinler görmek isterim
Garip Korkmaz mısın öyle
Bi karar ver artık adli bilimler mi adli tıpmı 😂
Bu arada dikkatimi bişey çekti fırınmı , fırında napiyosun
Adli bilimler okuyunca zaten adli tıpta çalışıyoruz ya arkadaş otopsi uzmanı olmak için ya önce tıp okuyup sonra o bölümü seçmem gerekiyor ya da adli bilimler okuyup 4 yıl oluyor oradan otopsi uzmanı olabiliyorum yok fırın evdeki fırın
Sonuçta hepsinin bölümü ayrı ama adli tıpla adli bilimlerin ortak olduklarını biliyorum
Evdeki fırınmı börek filanmı yapıyosun
Öyleymiş kuzenin bana öyle dedi Ben de öyle bakmam evet börekle poğaça
Bakıyorumda baya hamaratız
Sen ozaman yemek yapmasını biliyorsun
Hem hamarat hem sporcu seninle evlenen yaşadı vallaha 😂
Yo çok değilim de gece yicez neyse bakamadım kayıt oluşturuyorum da birkaç yere
Anladım ne kaydı bu ayıp tır sorması 😂
Cream tart , beden dili kurs işte dedi bunları bunları yazın doldurun atın wpden
Beden dili kursuna niye gidiyosun
Cream tart la beden dilinin ne ilgisi var onu anlamadım
Alakası yok ki zaten birbiriyle yani öyle beden dilini öğrenmek istiyordum heves etmiştim peki öğrenmedim sıkılırım belki ama bu cream tartta takılırız işte ne güzel olur
Aynen güzel olur pasta filan yapmak istiyosun yani
Sana yakışır
Yok be psikologum dedi sosyalleş git filan
Anladım ama sende biraz hamaratlık sezdim
Yok ki hep kocam yapcak ilerde bugün yapmamın sebebi kızlar gelecek gece yicez
Abimi kaldırayım da gitsin bişiler alsın
Kocanmı yapcak yemekleri,, o tam tersi olmasın ayrıca abini niye kaldırıyosun sen kendin git alışverişe 😂
Hiç gidemem üstümü değiştiremem evet canım kocam yapsın o kadar mal değil tamam üzülmesin ben de yaparım arada Ama ben tatlı yapmayı seviyorum ben normal yemek yapmayı çok sevmiyorum ki
Neden yemek yapmayı sevmiyosun hadi diyelimki yemek yapmasını bilmiyo ne yapcan ayrılcanmı
Yo öğrenir
Sen de biraz üşengiçlik var heralde 😂
Tabi ben su içmeye bile gitmiyorum bazen diyorum acıkayım toptan gideyim hem yemek hem sui olarak diyorum
Diyelimki ögrenemiyor
Kaynanam yapar
Komik
Yo niye
Kaynanan demesin sonra biz nasıl bi gelin almışız
😂
Kız ben kaynanamla görüştürmem ki hafif kıskançlık var bende
Niye kocanın annesiylen görüşmesini istemiyon
Biri sana öyle dese ne yapcan 😂
Annenle görüşme derse mi?
Hani sen diyosun ya annesiylen görüştürmem diye oda senin annenle görüştürmek istemese ozman ne yapcan diyom
Kaynanan onun annesi oluyo
Ben zaten bunu genel olarak da söylüyorum ki aileme Ben diyorum kocam geldiği zaman Hani bir laf vardır ya geldiğiniz yeri unutmayın Ben diyorum ki geldiğim yeri çok güzel unuturum kocam varken diyorum sizele de asla görüşmem diyorum canım evimin direği canım kocamla görüşürüm O da bir zahmet benle görürsün başkasıyla görüşmesin tamam bir iki erkek arkadaşı olabilir Ama o da bir iki yani daha fazlası yok yani hadi erkek kardeşi falan varsa onlarla da görüşebilir neyse olur ablası olur kız kardeşi var onlarla görüşemez o ayrı bir konu görüşmesin yani hiç koşma illa birileriyle konuşabilirsin erkek arkadaşı ay ya da yok ya bu ülkede Gay erkeklerde çoğaldı şimdi kocama falan göz koyarlar vazgeçtim benle görüşsün ve bebelerimizle
Tabi ama başka kız olur ne bilim başka arkadaşlar olur konuda çok haklısın ama ailesiyle görüşsün yani ilişkinin saglıgı için dedim yoksa yanlış anlama
Senin filim kültürün nasıl
Film izlermisin
Hayır ne sağlığı Ben zaten benim olduğum ilişkide biraz çok sağlık olur mu bilmiyorum ben birazcık takıntılıyım da takıntı dediğim şey bazı şeylere çok takar çok sorgularım hem bana ne ailesinden yani ailesine bağlı bir erkek değilse tam yani iyi yoksa anneci bir erkeği anası sever sadece ben sevmem şahsen hem bak ben hiç görüşmesin demiyorum sevgilimse olduğumuz zaman ara tabii görürsün ama nikahı bastıg9m zaman aslaa
Film izlemem kocamı izlemeyi tercih ederim
Evlenince bidaga düşünürsün görüşme işlerini , kocanımı seyredersin e şimdi senin kocan yok napiyosun duvarlarımı izliyosun 😂
Sen dizi filanda mı izlemiyosun
İzlemiyorum aman be vaktim çok olmiyo kocam yok demedkm ki kafada evli mutli 41 bebeliyim
41 bebekmi
Bi insan okadar çocuk yaparmı
O kadar bir insandan çıkmazmıs galiba artık olduğu kadar
Bişey dicem ama yanlış anlama sen instagram kullanıyomusun
E heralde ninemin bile var
İstersen instagram da takipleşelim
Yok uygun olmaz
İyi sen bilirsin
Kötü bi niyetle sormadım
Yok bende öyle algılamadım da zaten benim Instagram'da ailem var bire biraz Çok canım şeyler atıyorum biraz priv gibi kullanıyorum hem bilmiyorum Çok yabancı hatta hiç yalancı eklemiyorum gibi bir şey zaten400 küsür mu ne kişi takip ediyo galiba ya da 500 bilemem onlar bile yaküzden ya akraba ya okuldaki insancık birde abim de girişli der bu kim çenesini çekemem ama sohbet muhabbet için diyorsan burada mesajlaşma bar heralde
burada mesajlaşmak için experin yüksek olması lazım
Benim yüksek degil
Senin ki nasıl bilmiyorum
Ben yeni açtım hesabi
Benimkide yeni sayılır
İyi yükselt sen 3 olunca atılıyormus
Konuşmak istemezsen senle konuşmam sorun degil
Nasıl
Çünkü Konuşcak biyer yok o yüzden dedim yoksa yanlış anlama
Neyse ya yükselirse bu şeyin yazarsjn konuşuruz kardeş ben çıkayım zaten kızlar geldi
O yükselene kadar 1 ay geçer
Sen yüksekteceksin zaten soru cevapla uykun yoksa
Görüşürüz kardeş
İyi eylenceler kardo
Dedegim gibi o kolay kolay yükselmez
Yinede sen bilirsin iyi eylenceler sabah biton iş var
Azra iyi kızsın ama biraz kendini toparla hep bu kafayla gitme sonra sorun yaşarsın herkezle
Aptal
Aptal derken?
Traş makinesi
O evde var zaten çok sakalını kesmiyor
Doğüm günü ne zaman geçtimi
Ayarlarız kuzen
Kuzeninin de seninde
Sana yardım edene sen böylemi diyon
Yardım mı ediyorsun bebe ayarlarız kuzen diyorsun öyle deyince ayarlanıyor mu şimdi küfür edeceğim olmayacak
Tamam önce onay alcaktım senden sonra yardım etcem işte
Niye gerilsin kuzen
Takım tutuyor mu
Tutuyor forma diyeceksiniz forma geçen sene aldım hatta imzalattım falan
İmzalattın mı nasıl ba
Parfüm al
3-5 sene önce parfümü aldım bana dedi ki sen benim pis koktuğumu mu düşünüyorsan kızdı bana
Manyak o zaman ne diyeyim gömlek bileklik ayakkabı ya da boş ver bir b0k alma
saat al
Takmıyor aldım dedi telefon diye bir şey var
Takmıyor aldım dedi telefon diye bir şey var bakıyorum ordan
o zaman kazak al ya da her zaman giydiği bir şey al şapka falan ya da ayakkabı al ya da tuttuğu takımın formasını al
Öyle kim kendilerine zaten kazak istemez ondan sonra şapka falan kullanmıyor ayakkabı bir sürü var çok var zaten öyle tuttuğu takımın formasını da geçen sene aldım zaten
parfüm ya da sevdiği bir grup varsa onla ilgili bir şey?
Nişanlısını seviyo neyse tatil ayarliycam
Bu daha iyiymiş keske senin gibi krdesim olsaydı be
Kol saati
Tişört kazak al
O çok var değişik bişi lazım
Playstation al o zaman
Onu ne yapacak o ya
Oynar seviyorsa erkeklerin hayalindeki oyun
Kendileri evleniyor Ayrıca öyle oyun falan bilmiyorum Çok oynamaz bir ben zor zor ikna ettiğim zaman
Başka bir şey kalmıyor
Trendtoldan al