Hepsi burada satıcılı olanı 120 tlye aldim
Aynı ürünü farklı yerlerden aldım sice fark var mı?
Hepsi burada satıcılı olanı 120 tlye aldim

Sanki rengi daha farklı

Sizce farkları ne
Ürünler 1 hafta arayla alındı
Ben trendyoldan satış yaptım Bi ara yani düşünüyorum bu sitelerden alıp içine farklı yağ koysam kim nereden bilecek yapilabilir
İkisi de farklı gratisteki daha parlak yağ diğeri yoğun rengi koyu
Gratisten aldığımız önden bakınca arkadaki yazı görünüyor hepsi burada saticili çok koyu olduğu icin görünmüyor arkası sorgulattim kutusu orijinal ama içindeki ürünü bilemedim
içeriği farklı olabilir günahı boyunlarına ama kesin orijinal mi bilemeyiz
Kokusu falan da aynı ama yapı ve renkleri farklı anlayamadım iade edeyim bari hep gratisten alırım da normalde bir kere denemek için hepsi buradadan alayım dedim 60 tl de daha uygun bir de
hepsiburadaki bulanık sanki bilemedim kız belkide eski tarihtir
Depoda fazla kalmış olabilir demişler o da olabilir demi
evet öyle muhtemelen ya
Etkisini azaltır mi sence iade mi etsem
inan bilmiyorum
Teşekkür ederim cevap için:)
rica ederim
Nerelerden aldın ve fiyatlqr aynimiydi
Alttakini gratisten 180ntlye aldım üstteki hepsiburadan hepsi burada saticili üründü 120 tlydi
Muhtemelen hepsi burada da aldığın ürün depoda uzun süre beklemiştir. Bir problem olacağını sanmıyorum. Bu tür kıymetli ürünlerin sahnesini pek yapamiyorlar
Teşekkür ederim sorgulattim ürün orijinal görünüyor ambalajı içindeki ürünü bilemedim tereddüt etmistimn
Yine de bu tür ürünleri e ticaretten almamanizi tavsiye ediyorum
Yok almıyorum zaten hep gratisten alıyordum bir defa denemek için hepsi buradan aldım 60 tl daha uygun olunca birde
Cevap
0Cevap
Bu yağlar gerçektende iyi geliyor mu bende kullandım saçım da hep kaşıntı ve hemen yağlanma yapmıştı ondan sonra da hiç almadım
Ben 8 ci kutumu bitirdim com severek kullanıyorum saçımda bayağı etkisi oldu bir de ben bayağı günlük kullanıyorum yağlanma yapmadı bende sadece uçları ve boylara sürmen gerekiyor
Diplere degdirme hindistan cevizlisi daha güzel
Ben kullandım bunu iyiydi
Askim bende sürekli kullanıyorum zaten sorum farklı bir şey
Kutusunda hata vardır belki
İçindeki yağ rengine bak birde
üstteki biraz daha açık tonlu alttaki biraz daha kapalı tonlu gibi ışıktan kaynaklıda olabilir bilemedim
Hayır ışıktan degil ikisini yanyana tuttugumda da öyle fark var
Kullan gitsin ne olacak
Ürün çakma doldurma sanirim. iade edeyim bari kutusu orijinal ama
İçine sinmiyorsa öyle yap
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar