Çeyiz hazırlamaya başladım, çoğu ürünü direkt Paşabahçe markasından aldım güzel mi?

O kadar ağır ki bardakları vs çok kaliteli geldi bana, siz memnun musunuz yani bu markayı önerir misiniz?
Çeyiz hazırlamaya başladım, çoğu ürünü direkt Paşabahçe markasından aldım güzel mi?
Cevapla