Eski sevgiliden gelen düğün hediyesine tepki göstermem normal değil mi?

1 ay önce aileler arasında yüzük taktık birkaç arkadaşımız sadece gelmişti extra olarak kutlamaya, kızın nereden haberi var bilmiyorum ama bugün nişanlımın lisede 3 yıl boyunca çıktığı kız tarafından ona hediye geldi. Ben de tepki gösterdim ve durum yüzük atmaya kadar ilerledi. 6 -7 yıldır konuşmuyoruz bile hediye yolladıysa benim ne suçum var dedi.

Asıl mevzu bizi nereden biliyor oluşu. Ortak arkadaşımız yok ve kız yurtdışında yaşıyor, nişanlımın evinin adresini nereden biliyor o da ayrı bir mevzu. Tepki göstermekte haksız mıyım? Üstelik kötü bir ayrılık geçmişlerinin de olmaması sinir katsayımı arttıran faktörlerdendi

Eski sevgiliden gelen düğün hediyesine tepki göstermem normal değil mi?
Cevapla