Arkadaşıma doğum günü hediyesi olarak bu elbiseyi aldım, sizce nasıl?

biraz tereddüt ettim ama bilmiyorum

Arkadaşıma doğum günü hediyesi olarak bu elbiseyi aldım, sizce nasıl?
Güncellemeler
+1 yıl
Aslında hediye çeki alacaktım ama olmaz diye düşündüm o yüzden bunu aldım yanına değişim fişi de istedim onda da fiyat yazıyor eve gelince farkettim yanina koysam olmaz neyse inşallah beğenir
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın! 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Arkadaşıma doğum günü hediyesi olarak bu elbiseyi aldım, sizce nasıl?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bayildi hediyeye giydi ve çok yakıştı uzun boylu ve zayıf olduğu için çok güzel taşıdı mankenin üstünde duruşundan daha güzel durdu
Arkadaşıma doğum günü hediyesi olarak bu elbiseyi aldım, sizce nasıl?
Cevapla