
Kilosu 15₺ den aldığımız mandalinalar. Ön tarafından baktığımızda o kadar güzeldi ki bayıldım resmen. 8-10 ₺ olan mandalinalardan bir farkı yok. Nasıl üzüldüm şu hallerini görünce. Bu insanların boğazından nasıl geçiyor aldıkları paralar...🥲

Kilosu 15₺ den aldığımız mandalinalar. Ön tarafından baktığımızda o kadar güzeldi ki bayıldım resmen. 8-10 ₺ olan mandalinalardan bir farkı yok. Nasıl üzüldüm şu hallerini görünce. Bu insanların boğazından nasıl geçiyor aldıkları paralar...🥲
Bi keresinde patates aldım. Öndekiler çok güzeldi. Tam istediğim gibi kumpirlik Arkadan çürükleri koymuş. Eve gelince farkettim. Üşenmedim gittim çürüğü çıkarıp adamın kafaya attım. Çok sert atmışım. Kaşı yarıldı. Bu küfür edince üstüne zıpladım sağlam Bi kafa gömdüm. Bunlar aşiret çıktı. Temiz dayak yedim. Ama onu da iyi benzettim. O gün bugündür pazardan almıyorum. Sağlık açısından sıkıntı oluyor 😂
Betimledin resmen. Tüm anlattıkların gözümün önünde canlandı 🤣kötü bir anı olmuş 🥲
Cevap
3Cevap
Evet bazen böyle
Kendini kurnaz sanan esnaf çok. Ticaretin pisliğini bilmeyen tüketen daha çok. Bkz.
Onlar kadar cingöz olamam maalesef onlar master yapmış bu işte...
Valla çok eski numara bu. Ben 10 yaşımdan beri pazarlık yaparım. O zamandan beri bu duruma uyanığım. Saf olmamak lazım.
Çok eski biliyorum da hâlâ yapıldığını bilmiyordum 😅 ben saf olmamaya dikkat ederim de onların boğazından baya güzel geçiyor galiba.
Müslüman (!) ülkeyiz.
Kesinlikle...
Haram para kimin umurunda ki
Bakip almaya dikkat et, her boku yerler.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?