Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı.
Bence derler çoğu odun çünkü.. ama ben diyemem elbette.. sevdiğim kadın tarafından aldığım çiçek beni o kadar çok mutlu eder ki.. genelde sadece kadınlar alır diye bir algı var ama bence erkek de bir kadından çiçek alabilir bu oldukça romantik ve güzel bir şeydir benim açımdan..
Kendi adıma konuşayım bi erkek çiçeği alıp ne yapsın ki alıp vazoya mı koyup büyütsün mü 😂 böyle şeyler kızları mutlu eder erkeklere başka şeyler hediye alınması daha iyi olur mesela yemek ısmarlarsın sevdiği yüzük vardır alırsın vs veya gümüş kolye veya tesbih seviyorsa tesbih veya sevdiği bir kıyafet bunlar daha iyi olur veya sohbet edersin çaktırmadan sevdiği şeyleri sorarsın alınabileceklerden birini hediye alışın sonra sürpriz yaparak