Raf sistemi standartlar Kasa ve teknolojik aletler ve aydınlatma ve mağazayı başlangıç için rafları ürün doldurmak için yeterli bir tutar mı sizce 🤔 + kira :)
Güncellemeler
+1 yıl
Aydınlatma ve raf sistemi en fazla 70bin yani 🤔 tahminimce
200 bin tl ile giyim mağzası kurulur mu orta ölçekli sizce?
Yazar kasa evet ve alarım tag sistemi ile 55bin gibi tutar ortalama 🤔bu rakam fazla oynamaz ama aydınlatma ve raflar da 70bin olsun yuh 😀ne kaldı mağazaya giyim doldurmak için ve kirayı ödemek
her şey ateş pahası olmuş yetmez yani? Kira artı depozit mallar tezgah post kasa ıvır zıvır yani yetmez Ama elbise dışındaki şeyleri kapatan mağazalardan direk pazarlık ederek satın alırsanız ve satacağınız ürünleri sattikca ödeme kaydıyla alabilirseniz ancak öyle mümkün olur Yoksa bu devirde ev taşımak bile 100 bin lira tutuyor Kaldiki siz ekm3k teknesi acicaksiniz Uzuun yıllar önce bizim teyze kizida elbise mağazası açmıştı ama en fazla 1 sene işletebildi Yani artık insanlar internetten oturduğu yerden bile alışveriş yapabiliyor Bence elbise mağazası açma fikrini tekrar düşünün derim 🤔
Gülmemi mazur görün daha AVM deki dükkanın hava parası değil o zaman Lütfen unutun Paranız yanmasın Size bu aklı veren kim? Eğer bu aklı veren biri varsa onu dinlemeyin Ha yok ben kendim düşünüyorum derseniz de kendinizide dinlemeyin Ha Gönül isterki güzel bi mağaza açın v4 para kazanın ama bu işler böyle olmuyor ne yazık ki 🤷
Sizin fiyatlardan haberiniz yok sanırım 🤔 Yıl 2024 oldu ve 24ün ilk günündeyiz Ortalama ev kiralarının bile en az 15bin olduğu bi zamandayız Ben paranızın batmasını istemiyorum Bunu en yakınlarınıza sorun isterseniz Helede ticaretle uğraşan yakınlınıza sorun Bide onlar fikir versin size Böyle küçük bi parayla yatırım değil batırım olur Ama siz bilirsiniz Bunu burada sorduğunuza göre mantıklı bi para kazanma yolu arıyorsunuz Ben olsam o parayla döviz ya da ettiği kadar bi araba alırdım Yatırım ticaret daha büyük paralarla yapılır Haa ticaret fazla yapmadım ama ülkenin piyasa nabzına göre fikirlerimi sunuyorum İyi düşünün sonra ağlayan siz olucaksınız Kolay gelsin
Niye yordunuz beni 🤔 Bakın kendinizde sonucunu biliyodunuz Hayat şaka değil Sonuçları insanı üzer O parayı nasıl kazandınız yoksa birimi verdi bilmiyorum Biseye karar veremiyorsanız hicbisey yapmayın lütfen
Piyasalar son 5-6 yıldır bulanık O kadar büyük firmalar batıyor ki sorma 🤔 Böyle bi piyasada gündemde bence en akıllı şey elindekini korumak uzerime az az eklemelerde bulunmak
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bence kurulmaz
Yine mi sen😀
Kapanan dükkanlardan al malzeme
Ucuza gidersen kendin de işlersen olur ❤️
İkinci el düşünüyorum zaten raf sistemi ve orta standlar için ve mankenler 70bin tutsun iyi sıfırdan özel yaptırmak baya tutabilir
Aynen araştırmaya başla minimum masraf gerek
Müşteri olmaz diye korkuyorum çünkü meşhur bir marka değilim ama kaliteli ürün sunarım ve kurumsal hizmet kotondan tecrübem var 🤔
Yavaş yavas olur o işler
Bir dükkan otursun 1 yil ister
1 yıl en az zaten ama ayakta durmak 😐 lazım ben 400bin tl olmadan bu işe girmesem daha iyi yoksa oyun daha da riskli olur
Bunun yazarkasası var daha, anamala ne kadar para ayırcan?
Yazar kasa evet ve alarım tag sistemi ile 55bin gibi tutar ortalama 🤔bu rakam fazla oynamaz ama aydınlatma ve raflar da 70bin olsun yuh 😀ne kaldı mağazaya giyim doldurmak için ve kirayı ödemek
Bence biraz daha sermayeni arttır 😅
Ticari bir bölge de başlamak istiyorum birde yani şehir merkezi veya avm tarzi 😁 aylık kaça batlar kira sizce 🤔100 ile 120 metre kare bir mağaza
75bin tl giyim magza doldurur mu sizce 🤔 başlangıç için
O konu hakkında bir bilgim yok gerçekten 😅
Coooook zooooor bence 🤔
Hangisi için kurtarmaz ürünler mi temel mağza rafları ve aydınlatma gibi?
her şey ateş pahası olmuş yetmez yani?
Kira artı depozit mallar tezgah post kasa ıvır zıvır yani yetmez
Ama elbise dışındaki şeyleri kapatan mağazalardan direk pazarlık ederek satın alırsanız ve satacağınız ürünleri sattikca ödeme kaydıyla alabilirseniz ancak öyle mümkün olur
Yoksa bu devirde ev taşımak bile 100 bin lira tutuyor
Kaldiki siz ekm3k teknesi acicaksiniz
Uzuun yıllar önce bizim teyze kizida elbise mağazası açmıştı ama en fazla 1 sene işletebildi
Yani artık insanlar internetten oturduğu yerden bile alışveriş yapabiliyor
Bence elbise mağazası açma fikrini tekrar düşünün derim 🤔
Düşündüm ticari bölge de açmayi bilanliyorum yani avm veya şehir merkezi
AVM mi 😂😂😂
Yani kira bedeli kurtarirsa🙂
Gülmemi mazur görün daha AVM deki dükkanın hava parası değil o zaman
Lütfen unutun
Paranız yanmasın
Size bu aklı veren kim? Eğer bu aklı veren biri varsa onu dinlemeyin
Ha yok ben kendim düşünüyorum derseniz de kendinizide dinlemeyin
Ha Gönül isterki güzel bi mağaza açın v4 para kazanın ama bu işler böyle olmuyor ne yazık ki 🤷
Avm zor mu yani 🤔 kira bedelleri bahıli diye duydum ama 50k mi😐 tabi 1 ayda 50 k satış yapabilecek miyim😃
Sizin fiyatlardan haberiniz yok sanırım 🤔
Yıl 2024 oldu ve 24ün ilk günündeyiz
Ortalama ev kiralarının bile en az 15bin olduğu bi zamandayız
Ben paranızın batmasını istemiyorum
Bunu en yakınlarınıza sorun isterseniz
Helede ticaretle uğraşan yakınlınıza sorun
Bide onlar fikir versin size
Böyle küçük bi parayla yatırım değil batırım olur
Ama siz bilirsiniz
Bunu burada sorduğunuza göre mantıklı bi para kazanma yolu arıyorsunuz
Ben olsam o parayla döviz ya da ettiği kadar bi araba alırdım
Yatırım ticaret daha büyük paralarla yapılır
Haa ticaret fazla yapmadım ama ülkenin piyasa nabzına göre fikirlerimi sunuyorum
İyi düşünün sonra ağlayan siz olucaksınız
Kolay gelsin
Doğru konuşuyorsun zaten 200k kurtarmaz ve dedin gibi batırır neye yetecek ki
Yok yok siz unutun
Tamam 👍
Bu işin şakası yok ve siz gönüllü batma taraftarısınız
Niye yordunuz beni 🤔
Bakın kendinizde sonucunu biliyodunuz
Hayat şaka değil
Sonuçları insanı üzer
O parayı nasıl kazandınız yoksa birimi verdi bilmiyorum
Biseye karar veremiyorsanız hicbisey yapmayın lütfen
Ahaha yoruldun mh
burada beynimi yordum yani 😂
Ülke çok zor durumda ya gerçekten kafa iyecegim 🥹
Piyasalar son 5-6 yıldır bulanık
O kadar büyük firmalar batıyor ki sorma 🤔
Böyle bi piyasada gündemde bence en akıllı şey elindekini korumak uzerime az az eklemelerde bulunmak
Belki bu parayla Türkiye den çıkarım 🙂
Oda olabilir ama bu konudada herşeyi düşünüp tasarlamak gerekli
Bence hayir
Yetmez