A-101 hediye kartım var ama. kulanmaya utanıyorum ne yapmalıyım?

Ya arkadaşlar yanlış anlamayın bu kötü bir şey değil yani utanmam. derken çekiniyorum hiç yapmadım için

Çalıştığım. tekstil verdi promosyon olarak bakiye 3 bin TL falandı ama nedense çekiniyorum kasiyerlerin tavrı hiç hoş gelmiyor bana ne yapmalıyım? Bir şey derler mi

A-101 hediye kartım var ama. kulanmaya utanıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla