Yeni yıl için sevdiklerinize hediye aldınız mı ya da size hediye alan oldu mu? İlk okulda çekiliş yapardık hep
Hediye aldım
Bana hediye geldi
Ne hediye aldım ne de bana hediye geldi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yeni yıl için sevdiklerinize hediye aldınız mı ya da size hediye alan oldu mu? İlk okulda çekiliş yapardık hep
Yeni yıl için sevdiklerime hediyeler alamamış olmak beni biraz üzse de, benim için en değerli olan şeyin sevdiklerimle bir arada olmak olduğunu bilmek, bana büyük bir mutluluk veriyor. Hediyeleşmek, sadece maddi bir alışveriş değil, aynı zamanda duygusal bir paylaşım anlamına da geliyor. Her ne kadar ben hediye alamamış olsam da, sevdiklerimle geçireceğimiz anılar ve birlikte olmak, benim için en değerli hediye. Umarım gelecek yıl, sevdiklerimle daha fazla paylaşım yapabilir ve birbirimize küçük sürprizler yapma fırsatı bulabiliriz. Gerçi henüz geç değil. Bir iki ufak hediye verebileceğim kişiler var.
Cevap
21Cevap
Hediye alacak kimse yok yakın çevrem de maalesef
Biz genelde o akşam birbirimize Hayır Duaları hediye ediyoruz.
En güzeli en iyisi
O ilkokul çekilişleri çok güzeldi ya :DD Arkadaşlarımdan bana hediye alan birkaç kişi oldu, ben de anneme ve aldım.
ve ablama*
Yılbaşı etkinliklerini sevmiyorum
Ecnebilerin bayramını kutlamıyorum hediye almıyorum aldırmıyorum
Kimseden hediye almadım. Almam da
Beklemiyorum. Geleni de kabul etmem
neden geleni kabul etmiyorsun?
Bir erkekten ya da bayandan gelen hediyeleri, sonradan aramız açık olduğunda yüzüme vurmaması veya helal edeceğini düşünmediğimden kabul etmiyorum..
İnsanız nankörüz küçücük bir sorun yaşasak hemen 'ya ben ona bunu aldım bunu yaptım ' deme potansiyeline sahibiz.
Bunu düşündüğümden kabul etmiyorum.
aynen kaynanam gecenin 12.30 hediyelerini geri istemişti kasaba vari bir yerde oturuyordum o zaman araba yok o saatte trakrtörle götürüp geri vermiştik şimdi düşündümde çok haklısın
kardeşime ve yeğenime arkadadaşıma hediye aldım banada bir dandik şampuan geldi
Okuldayken yılbaşı çekilişi yapardık güzel olurdu ya özledim o günleri.. ç
ütün ofis çalışanlarıma aldım elbette herkese kırmızı don :D
Ben almadim ama takvim, ajanda ve fincan hediye edildi
Hediye vermeyi sevmem ama bana hediye alınabilir
Daha henüz almadım kimseye hediye
Gelmedi de kimseden
Babam bana şarap göndermiş 😂😂😂 bende ona rako gönderdim hediye olarak 😂
Ben kendime alcam sayılıyor mu😃
tabi sayılır bende kar kürelerini evel ezelden beri çok severim hiç kar kürem olmamıştı kendime kar küresi aldım sen kendine ne aldın
Maalesef kutlamıyorum
Ne hediye aldım ne de hediye geldi
Daha erken hanim efendi
Ne hediye alırım ne de bana alınmasını isterim.
Yeni yıl.. Zaten bana bir hediye
Ne hediye aldım ne bana hediye geldi
Aldın verecegimde
Yok almadım bana da gelmedi
ne hediye geldi nede hediye aldım
Herkese hediyesini verdim :)
Alacağım
Hediye aldim
Karasızim
Bana hediye geldi.
Almadim
Yılbaşı kutlamıyorum
hayır yok
Hayır hediye almadım
Yok almadım
Oldu evet
ikisi de olmadı
Almıltım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?