İnternetten yaptığınız alışverişlerde çok iade yapıyor musunuz?

Yapıyorsanız size kötü bi haber vereyim :D

1 Ocak'tan sonra kargo iade ücretini tüketici ödeyecek

1 Ocak'tan itibaren uygulanmaya başlanacak düzenleme ile internet üzerinden yapılacak alışverişte ürün ayıplı mal olarak değerlendirilmedikçe alışverişten vazgeçme, kargoyu teslim almama durumunda cayma hakkını kullanacak tüketici, kargo iade ücretini kendi ödeyecek.

İnternetten yaptığınız alışverişlerde çok iade yapıyor musunuz?
İnternetten yaptığınız alışverişlerde çok iade yapıyor musunuz?
Cevapla