Öyle anlaşılıyor ki enişte baya sulak yerde büyümüş belli. Boyunun ölçüsünü almışsındır ama merak ettim. Sönük haline göre mi dikiyorsun yoksa kalkık hali mi?🤣😆😂🔥🔥🔥
Yanlıiiş. Önce boyun ölçüsü alınır. Ondan sonra öyle dikilir. Daha önce bana başlık ören hatunlar önce boyunu kalınlığını hem el yordamı hem de metreyle ölçüp öyledir.
Boy ve kalınlık Türkiye ortalamasının üzerinde olduğu için örmek için bayağı mesai harcıyorlar.😂😆🤣😂🔥🔥🔥
Eskiden terziler takım dikerken elbiseyi diktiren kişinin üzerinde prova yaparlardı. Bence sen bir miktar ör. Sonra X enişteninki hazır vaziyetteyken üzerinde bir prova yap. Duruma göre biraz daha örersin. Hatta bence değişik renklerde birkaç tane ör. Her gün birinin provasını yaparsın. Değişik değişik kullansın. Yazık. Sevinsin garibim.
Yok canım ne oklavası daha neler okadar yoktur 😂 enişten soğuktan etkileniyor diye ona örücem 😂 enişten soğuktan etkilenip içine mi kaçsın 😂 boyutunu tam bilmediğim için ben göz kararı örücem siyah Selanik modeli büyük gelirse seneyede takar 😂
Yaa çiçeğim de de akşam akşam beni güldürdün hee 🤣 oklava kadarı kim kaybetmiş te ben bulayım 🤣 adamlar 15 16 cm e sahip çıkarmıyorlar 🤣 birde oklava kadar olsa vay hallerine
Ya güzellik benide güldürdün hee 🤣 bu boyda oklava mi var Allah aşkına 😂eniştene örücem diyorum 😂 eniştenin ki oklava boyunda değil 😂 ben göz kararı örücem büyük gelirse seneyede giyer 😂
Aaa ciddimisin benim de dün karşıma çıktı bu görsel Instagram da komik geldi bugün soru olarak paylaşayım dedim. Eee sende paylaşabilirsin canım benim için hiç bir sıkıntı yok 🤗
Bende öyle düşünüyorum enişten soğuktan etkilenip içine mi kaçsın 😂 ben eniştenin gözünde söven değil ören bayan olmak istiyorum 😂 bende tam ölçüsünü bilmediğim için göz kararı örücem büyük gelirse seneyede giyer 😂
Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,1b cevap paylaştı.
Birtane benimkine örermisin ölçüyü nasıl almam lazım. Ören bayan yeni iş alanları açmakta çok başarılı işsizliğe kafa yoran ören bayan modelleri için trendyola tıklayınız. Ören bayan endegerlinize değer katar korur
Soğukta etkileniyorsa problem var demektir. Soğuk sıcak dememeli. Hayır soğuktan etkilenmesin bunu dikersin. Sonra grip olur, nezle oluri corona olur derdi bitemez 😀😀😀
Haaa, şimdi anladım. Bana daha çok üşüyen gelir. Günün her saati cayır cayır yanıyorum ben. Ama bu da olur. Her yeri delikli, daha çok serinletir diye düşünmedi değilim yani...
Beyefendi bu sizi rahatsız ediyorsa bskmayabilirsin engelleyebilirsin en azından ne yapıyorsam ulu orta yapıyorum millet gibi on sayfada namus abideligi yapıp arka taraflarda ne b@k yediği belli olmayan bir kişi değilim ben buyum rahatsız oluyorsanız engelleyebilirsiniz saygı duyarım 🖐️
Bunu millet gibi ergo kullanarak yapmayıp yüzüne karşı açıkça dile getirmem den rahatsız oluyorsan eğer gerçek lere gözünü kapatmış birisin dir harbi den yazık
Ben rahatsız olsam bu soruyu açık ve direkt sormam dimi gizli üye kategorisi de var burada çünkü cesaret taklit edilemeyen tek şeydir ve ablana ne yapsa yakışıyor 😂