• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

Enişteniz soğuktan etkileniyor diye hediye olarak böyle bir şey örmek istiyorum sizce beğenir mi?

r_engarenkyollar
r_engarenkyollar Takip Et
Master Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
26
Yapay Zekaya Sor
sizce göz kararı mı örmeliyim yoksa boyunun ölçüsünü mü almalıyım?
Enişteniz soğuktan etkileniyor diye hediye olarak böyle bir şey örmek istiyorum sizce beğenir mi?
Enişteniz soğuktan etkileniyor diye hediye olarak böyle bir şey örmek istiyorum sizce beğenir mi?
Cevapla
Hediye Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • FikretinMücadelesi
    FikretinMücadelesi Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Öyle anlaşılıyor ki enişte baya sulak yerde büyümüş belli. Boyunun ölçüsünü almışsındır ama merak ettim. Sönük haline göre mi dikiyorsun yoksa kalkık hali mi?🤣😆😂🔥🔥🔥

    1
    5 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Hayır boyumun ölçüsünü bilmediğim için göz kararı örücem 😂 büyük gelirse seneyede giyer 😂

      Yorumla
    • FikretinMücadelesi
      FikretinMücadelesi
      +1 yıl

      Yanlıiiş. Önce boyun ölçüsü alınır. Ondan sonra öyle dikilir. Daha önce bana başlık ören hatunlar önce boyunu kalınlığını hem el yordamı hem de metreyle ölçüp öyledir.

      Boy ve kalınlık Türkiye ortalamasının üzerinde olduğu için örmek için bayağı mesai harcıyorlar.😂😆🤣😂🔥🔥🔥

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yaaa fikret benide güldürdün hee 🤣 olur önce bir boyunun ölçüsünü alayım ozaman bende

      Yorumla
    • FikretinMücadelesi
      FikretinMücadelesi
      +1 yıl

      😂🤣😆🤣😂😆😆😂😂😆🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      👍👍 sıkıntı yok hallederiz 😂

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Rakine
    Rakine Takip Et
    Master Yaş: 51 , eic 96%
    +1 yıl

    Eskiden terziler takım dikerken elbiseyi diktiren kişinin üzerinde prova yaparlardı. Bence sen bir miktar ör. Sonra X enişteninki hazır vaziyetteyken üzerinde bir prova yap. Duruma göre biraz daha örersin. Hatta bence değişik renklerde birkaç tane ör. Her gün birinin provasını yaparsın. Değişik değişik kullansın. Yazık. Sevinsin garibim.

    0
    0 Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    Oklava kılıfı değil mi bu 🤣🤣 Ay çok güldüm sayende ya snjsj

    1
    11 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yok canım ne oklavası daha neler okadar yoktur 😂 enişten soğuktan etkileniyor diye ona örücem 😂 enişten soğuktan etkilenip içine mi kaçsın 😂 boyutunu tam bilmediğim için ben göz kararı örücem siyah Selanik modeli büyük gelirse seneyede takar 😂

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      🤣 🤣 🤣 🤣 Gülmekten öldüm 🤭🤭 küçük oklavalar da var hani minik olanlardan bamya kadar jsjsj

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yaa çiçeğim de de akşam akşam beni güldürdün hee 🤣 oklava kadarı kim kaybetmiş te ben bulayım 🤣 adamlar 15 16 cm e sahip çıkarmıyorlar 🤣 birde oklava kadar olsa vay hallerine

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      O senin dediğin minik oklava oyun hamurları için var 🤣 çocuklar oynasin diye 😂

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      🤭🤭🤣🤣 Aman öyle olmasın boş ver zaten 😆

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Yok o kadar minik değil, normal hamur açmak için küçük 😂 o da bi 30 cm vardır ama sksk

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Eee 30 cm azmıı 😂😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ör ör bitmez artık 🤣

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      🤣 🤣 Çok ama diğer oklavalara göre küçük 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ya senin canını yiyerem haa 🤣 evet küçük 😂

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      😂🤣😅💞

      Yorumla
  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    😆😆😆😆kahkaha attim ayy , oklava mi koycan buna sksjs

    2
    7 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ya güzellik benide güldürdün hee 🤣 bu boyda oklava mi var Allah aşkına 😂eniştene örücem diyorum 😂 eniştenin ki oklava boyunda değil 😂 ben göz kararı örücem büyük gelirse seneyede giyer 😂

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      +1 yıl

      Niye bu uzuyormu, kemer patlicani gibi boyuna😊😆😆😆😆😆

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ahh nerde o günler yıllardır bir arpa boyu uzamadi 😂 ben büyük örücem ferah ferah giyer işte enişten salaş seviyor 😂

      Yorumla
    • ucankazmorton
      ucankazmorton
      +1 yıl

      Enişte atgillerden galiba:)

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      @ucankazmorton hı hııı 😂 Arap atı gibi sonradan açılıyor 😂

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      +1 yıl

      Ahahaha koptum

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      @fesfs 😂😂

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

6

Cevap

36

Cevap

  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Gelsin ölçü alarak ör şimdi dar gelir bol gelir yazık adama gadası 😅😅

    1
    8 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ben tam boyunun ölçüsünü bilmediğim için ben göz kararı öreyim diyorum büyük gelirse seneyede giyer 😂

      Yorumla
    • nordun_gadasi
      nordun_gadasi
      +1 yıl

      Seneye belki küçülür nerden biliyorsun 🤣🤣

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Kaç senedir bir arpa boyu artmadı 😂 ordan biliyorum 😂

      Yorumla
    • nordun_gadasi
      nordun_gadasi
      +1 yıl

      Hahaha😅

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yaa senin gülüşüne kurban olurum ben 😊

      Yorumla
    • nordun_gadasi
      nordun_gadasi
      +1 yıl

      Canımsın ❤️

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Sende öyle 👍🤗🥰 yorumun ve samimiyetin için çok teşekkür ederim eline emeğine sağlık 🙏

      Yorumla
    • nordun_gadasi
      nordun_gadasi
      +1 yıl

      Ne demek her zaman rica ederim 🙃

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı.

    Bence beğenir. önemli olan düşünüp hediye almak ve birbirlerini mutlu etmektir

    0
    0 Yorumla
  • gecekusum3434
    gecekusum3434 Takip Et
    Master Yaş: 54 , eic 88%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 303 cevap paylaştı.

    Yemin ederim bu resmi ven paylaşacaktım kaldırırlar diye paylaşmadım

    1
    8 Yorumla
    • gecekusum3434
      gecekusum3434
      +1 yıl

      Enişte bayağ boylu poslu maşallah

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aaa ciddimisin benim de dün karşıma çıktı bu görsel Instagram da komik geldi bugün soru olarak paylaşayım dedim. Eee sende paylaşabilirsin canım benim için hiç bir sıkıntı yok 🤗

      Yorumla
    • gecekusum3434
      gecekusum3434
      +1 yıl

      Ben boyumun ölçüsünü aldım boş ver 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Niye noldu ki 😂

      Yorumla
    • gecekusum3434
      gecekusum3434
      +1 yıl

      Başımıza çorap ormeyeyim şimdi 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      tamam canım peki nasıl istersen paylaşmak istersen tekrar söylüyorum benlik hiç bir sıkıntı yok

      Yorumla
    • gecekusum3434
      gecekusum3434
      +1 yıl

      Yok canım sağol

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🙋🙋🙋

      Yorumla
  • Maritimo
    Maritimo Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 97%
    +1 yıl

    Ama doğan çocuk tam bir süzme olur haberin olsun😂😂

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Saf ve süzme en sevdiğim 😂

      Yorumla
  • BrownFlag
    BrownFlag Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Ne düşünceli kadınlar var

    zaten soğukta büzüşüyor içeri giriyor bu boy yeter

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bende öyle düşünüyorum enişten soğuktan etkilenip içine mi kaçsın 😂 ben eniştenin gözünde söven değil ören bayan olmak istiyorum 😂 bende tam ölçüsünü bilmediğim için göz kararı örücem büyük gelirse seneyede giyer 😂

      Yorumla
  • Kırmızı8
    Kırmızı8 Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 98%
    +1 yıl

    Eniste ya nedense japon askeri diyesim geldi😂

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Deme öyle deme öyle 😂 çok ayıp enişteye öyle denmez 😂

      Yorumla
    • Kırmızı8
      Kırmızı8
      +1 yıl

      Tamm😂😂😂japon subayi diyim😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Enişten duymasın 😂😂

      Yorumla
    • Kırmızı8
      Kırmızı8
      +1 yıl

      Puhahaha 🤫🤫🤫🤫

      Yorumla
  • dely1man
    dely1man Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 56%
    +1 yıl

    Bu ne fesatlık yapmak istemiyorum ama tuhaf duruyor

    1
    19 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ne demek ne 😂X enişten kışın soğuktan etkileniyor diye böyle bir el örgüsü kılıf örmeyi düşündüm ben söven değil ören bayan olmak istiyorum gözünde 😂

      Yorumla
    • dely1man
      dely1man
      +1 yıl

      Bu ördüğünü eniştemiz neresine giyecek 🤣

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      En çok soğuktan neresi etkileniyorsa orasına giyer 😂 göz kararı örücem büyük gelirse seneyede giyer 😂

      Yorumla
    • dely1man
      dely1man
      +1 yıl

      Ahahahahhaha eniştemiz anlaşılan baya dazlak 🤣

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Sus bakiyim çok ayıp enişteye öyle denmez 😂

      Yorumla
    • dely1man
      dely1man
      +1 yıl

      Ne denir ögretmedin ki

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      X enişte de yeter 😂

      Yorumla
    • dely1man
      dely1man
      +1 yıl

      Ahahhaha tomom

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Oldoo tamam 😊

      Yorumla
    • dely1man
      dely1man
      +1 yıl

      🤣😅

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ayyyy ne güzel gülüyorsun öyle bayrammmm 😂 hımmmm 😂

      Yorumla
    • dely1man
      dely1man
      +1 yıl

      Ahahhaha herifi karıştırdın sanırım🤣 ferhat ben ferhat

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Şirin için dağları delen Ferhat mı 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      İsmini buraya yazman beni benden aldı 😂

      Yorumla
    • dely1man
      dely1man
      +1 yıl

      Ahahhaah manyak ya

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Hani nerde 😂

      Yorumla
    • dely1man
      dely1man
      +1 yıl

      Nerde bulacağını iyi bilirsin sen🤣🤣

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen Ben elimle koymuş gibi bulurum zaten 😂 hiç şaşmaz nerde manyak insan var ben ordayım mıknatıs gibi çekerim 😂

      Yorumla
    • dely1man
      dely1man
      +1 yıl

      Yaaa bak nasılda biliyorum😅🤣

      Yorumla
  • CENK_XXL
    CENK_XXL Takip Et
    Bilge Yaş: 43 , eic 59%
    +1 yıl

    🤣🤣🤣🤣 canım delikler olmamış hava girer esneme payı in kalk vs

    1
    6 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yok merak etme ben Selanik modeli örücem 😂 göz kararı örerim büyük gelirse seneyede giyer 😂

      Yorumla
    • CENK_XXL
      CENK_XXL
      +1 yıl

      Abi selanik modeli ne yaaa)) lazım böyle bir şey harbiden soğuk görünce büzülüyor

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Selanik modeli örgü modelidir internet bak istersen

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bende işte oyuzden örmek istiyorum enişten soğuktan etkilenip içine mi kaçsın 😂

      Yorumla
    • CENK_XXL
      CENK_XXL
      +1 yıl

      Büyük modelini lazım geniş

      Yorumla
    • CENK_XXL
      CENK_XXL
      +1 yıl

      Ne şanlı enişteler var)

      Yorumla
  • BağımsızBiri
    BağımsızBiri Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Merhabalar

    Kanka enişteyi tanıyan sensin ölç bence diyecem ama tanıyorsun zaten

    1
    7 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Enisteni tanıyorum da ölçüsünü bilmiyorum göz kararı örsem diyorum büyük gelirse seneyede giyer 😂

      Yorumla
    • BağımsızBiri
      BağımsızBiri
      +1 yıl

      Bende fesatlık var sanki neye benziyor 🤣🤣

      Yorumla
    • BağımsızBiri
      BağımsızBiri
      +1 yıl

      Bunu neresine giyecek baya şeymiş yani korkmuyon mu 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Hayda neden korkayim 😂 ben söven değil ören bayan olmak istiyorum eniştenin gözünde 😂

      Yorumla
    • BağımsızBiri
      BağımsızBiri
      +1 yıl

      Knk eniştenin ki baya büyük korktum senin adına 😂😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Korkma 😂 ben büyük örüyüm dedim seneyede giyer 😂

      Yorumla
    • BağımsızBiri
      BağımsızBiri
      +1 yıl

      Her sene dahada büyüyor 🤣🤣🤣

      Yorumla
  • merru
    merru Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Boyunun ölçüsünü biliyorsundur zaten 😀 bu renk olmamıs bence.

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Hayır bilmiyorum 😂 göz kararı örücem büyük gelirse seneyede giyer 😂 zaten bu renk onu açmaz ben siyah Selanik modeli örücem 😂

      Yorumla
    • merru
      merru
      +1 yıl

      Bilirsin sen. Örgü mu büyük gelir yoksa giyeceği yer mi büyük gelir 😀 bak siyah güzel olur

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Evet üstüne çok güzel oturacak 😂

      Yorumla
    • merru
      merru
      +1 yıl

      Bence küçük ör insan yaşlandıkça vücuttaki heryer de küçülür sonra çuval gibi durmasın üzerinde 😀

      Yorumla
  • nonstop
    nonstop Takip Et
    Guru Yaş: 52
    +1 yıl

    hahahaha çok güldüm göz kararı yap geç takılma...

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bende öyle düşünüyorum 😂 tam boyunun ölçüsünü bilmediğim göz kararı için siyah Selanik modeli örücem büyük gelirse seneyede giyer 😂

      Yorumla
    • nonstop
      nonstop
      +1 yıl

      ahahahaa Selanik doğru karar eşine dostuna da gösterir hem bak el emeği göz nuru diye...

      Yorumla
  • Hadiiyani
    Hadiiyani Takip Et
    Master Yaş: 53 , eic 99%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Birtane benimkine örermisin ölçüyü nasıl almam lazım. Ören bayan yeni iş alanları açmakta çok başarılı işsizliğe kafa yoran ören bayan modelleri için trendyola tıklayınız. Ören bayan endegerlinize değer katar korur

    0
    0 Yorumla
  • Düşseldokunuş
    Düşseldokunuş Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43 , eic 97%
    +1 yıl

    Soğukta etkileniyorsa problem var demektir. Soğuk sıcak dememeli. Hayır soğuktan etkilenmesin bunu dikersin. Sonra grip olur, nezle oluri corona olur derdi bitemez 😀😀😀

    0
    0 Yorumla
  • Doludoludolu
    Doludoludolu Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    x eniştemiz hayırlı olsun ör becerebiliyorsa :D göz kararı ör bence , boyunun ölçüsünü de alabilirsin 🙄

    0
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Sağol sağol Allah razı olsun 😂 evet boyunun tam ölçüsünü bilmediğim için göz kararı örücem büyük gelirse seneyede giyer 😂

      Yorumla
    • Doludoludolu
      Doludoludolu
      +1 yıl

      aynen büyüyünce de giyer :D

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Evett 😂😂

      Yorumla
  • Ölümünebekar
    Ölümünebekar Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Senin trol sorular da var ya 🤣

    2
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen yaa 😂 eee ben boşuna mı diyorum ben bu sitenin neşesiyim troll soruların kraliçesiyim diye 😂

  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 83%
    +1 yıl

    Bir tavsiye vereyim mi? Bu boylarda örme bu boyda giymesi için devamlı erekte gezmesi lazım, baya baya mini boy ör ki dışarda kımıldayamasin🐛

    0
    0 Yorumla
  • Kaunis
    Kaunis Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Üşürkenki ölçüsünü alman lazım ısınınca çıkarır

    1
    0 Yorumla
  • Erhancanlar
    Erhancanlar Takip Et
    Master Yaş: 55 , eic 94%
    +1 yıl

    Bu ne ki bebeğim?

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Neye benziyor Erhan 😂 enişten soğuktan etkileniyor diye ona örücem 😂 enişten soğuktan etkilenip içine mi kaçsın 😂

      Yorumla
    • Erhancanlar
      Erhancanlar
      +1 yıl

      Kafamı karıştırdın şimdi? Bunu neresine takacak ki? :)))

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Neresi üşüyorsa orasına 😂

      Yorumla
    • Erhancanlar
      Erhancanlar
      +1 yıl

      Haaa, şimdi anladım. Bana daha çok üşüyen gelir. Günün her saati cayır cayır yanıyorum ben. Ama bu da olur. Her yeri delikli, daha çok serinletir diye düşünmedi değilim yani...

      Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 954 cevap paylaştı.

    ellerinle ısıtmayı dene

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ben 24 saat onun yaşındamiyim nasıl ısıtabilirim enişten soğuktan etkilenip içine mi kaçsın 😂

      Yorumla
  • Arifde38
    Arifde38 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 52%
    +1 yıl

    Biraz büyük ör seneyede giyer 😉😊

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bende öyle düşünüyorum 😂 göz kararı örücem büyük gelirse seneyede giyer 😂

      Yorumla
  • AlpayG
    AlpayG Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Hahahahha 😀😀😀 iyiymiş

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Dimi ama 😂 eniştenin gözünde söven değil ören bayan olmak istiyorum 😂 inşallah begenir

      Yorumla
    • AlpayG
      AlpayG
      +1 yıl

      Umarım olmak istediğin kişi olursun yoksa vay haline 😀😀

      Yorumla
  • guapomorena
    guapomorena Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Eniştem essahlıymış.

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Enişten alanında deha dır 😂

      Yorumla
  • Boğaalfa
    Boğaalfa Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    +1 yıl

    Bence yapma iyi durmuyor

    1
    6 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Neden ki? Adam soğuktan etkileniyor içine mi kaçsın 😂

      Yorumla
    • Boğaalfa
      Boğaalfa
      +1 yıl

      Daha iyi modeller var

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Merak etme ben siyah Selanik modeli örücem 😂 enişteni siyah çok güzel açar

      Yorumla
    • Boğaalfa
      Boğaalfa
      +1 yıl

      Enişteme selamlar siyah iyi olur

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Sağol sağol Allah razı olsun 😂

      Yorumla
    • Boğaalfa
      Boğaalfa
      +1 yıl

      Cümlemizden mutluluklar diliyorum

      Yorumla
  • Şeftaliturşusu2
    Şeftaliturşusu2 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Enişte fil mi at mı gergedan mı jahshsjak

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      At 🐎 tabiki çünkü enişten Arap atı gibi sonradan açılıyor 😂

      Yorumla
    • Şeftaliturşusu2
      Şeftaliturşusu2
      +1 yıl

      Düşman başına aman aman

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Amin amin 😂

      Yorumla
  • novel
    novel Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 818 cevap paylaştı.

    dar gelmedikten sonra sıkıntı olmaz ya :D

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ben göz kararı örücem büyük gelirse seneyede giyer 😂

      Yorumla
    • novel
      novel
      +1 yıl

      :D bak ya diğer seneyi bile düşünüyor ya harikasın :D

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Tabiki düşünücem 😂enişten soğuktan etkilenip içine mi kaçsın 😂 ben söven değil ören bayan olmak istiyorum gözünde 😂

      Yorumla
    • novel
      novel
      +1 yıl

      ören bayana gömen erkek olur oda :D akıllı enişteyse :D

      Yorumla
  • SwordOfDemocles
    SwordOfDemocles Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 97%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 372 cevap paylaştı.

    Apla orlon ip kullanma ama. Yün ip kullan. Orlon kaşıntı yapabilir. 🤣

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sen bile mizah adı altında bu kadar terbiye yoksunu olabiliyor san eğer bu site de herkes herseyi i yapar artık

    0
    5 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Beyefendi bu sizi rahatsız ediyorsa bskmayabilirsin engelleyebilirsin en azından ne yapıyorsam ulu orta yapıyorum millet gibi on sayfada namus abideligi yapıp arka taraflarda ne b@k yediği belli olmayan bir kişi değilim ben buyum rahatsız oluyorsanız engelleyebilirsiniz saygı duyarım 🖐️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Rahatsızlık durumu olsaydı zaten engellenmiş din sadece sana yakışmadı dedim farkındaysan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bunu millet gibi ergo kullanarak yapmayıp yüzüne karşı açıkça dile getirmem den rahatsız oluyorsan eğer gerçek lere gözünü kapatmış birisin dir harbi den yazık

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ben rahatsız olsam bu soruyu açık ve direkt sormam dimi gizli üye kategorisi de var burada çünkü cesaret taklit edilemeyen tek şeydir ve ablana ne yapsa yakışıyor 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Arsızlığın da adını cesaret koydunuz ya helal size

      Yorumla
  • MrKuzey
    MrKuzey Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence arkadaş ortamında alay konusu olur yapma :d

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Gözünde büyültme ihtimalin var bence ölçüyle örmek iyidir😂 emin olmak için kafasına bir iki kez vur dik dursun 😂😂

    0
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yok ben tm olarak ölçüsünü bilmediğim için göz kararı örücem büyük gelirse seneyede giyer 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya küçülürse seneye 😂😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bence siyah ya da beyaz atkı örmelisin ya da şapka örmelisin örmesi çok basit☺🥳🧶🧵🪡 kış geldi

    0
    0 Yorumla
  • Asknedencanyakar_
    Asknedencanyakar_ Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 621 cevap paylaştı.

    Kafasına mı geçirecek 😅

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Tabiki başka neresine geçirecek ti ya 😂 biraz büyük örüyüm diyorum seneyede giyer 😂

      Yorumla
    • Asknedencanyakar_
      Asknedencanyakar_
      +1 yıl

      Aynen 2 beden büyük yap 2 sene giysin 😅

      Yorumla
  • frankejstan013
    frankejstan013 Takip Et
    Master Yaş: 104 , eic 45%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 383 cevap paylaştı.

    olur olur yeriz 🤣😂

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bu yenilecek bir şey değil ama giyilecek bir şey 😂 bunu takıyorsun ohhh misss kafa rahat ediyor 😂

      Yorumla
    • frankejstan013
      frankejstan013
      +1 yıl

      arka sokaklar mesut 265ci bölüm 🤣😂🤣😂🤣

      Yorumla
  • Sitemkarım
    Sitemkarım Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Tövbe tövbe 😂😂

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      İlahi ne adamsın sanki siteye yorum yapmaya değilde Mekke'ye şeytan taşlamaya gelmiş gibisin 😂

      Yorumla
    • Sitemkarım
      Sitemkarım
      +1 yıl

      Ona da gideriz 😂😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Amin amin inşallah 🙏😂

      Yorumla
  • ateştengömlek1
    ateştengömlek1 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    Abla banada örsene bitane o büyüklükte olsun ama anca ısıtır

    0
    0 Yorumla
  • WonderLoverWinnerW_
    WonderLoverWinnerW_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 92%
    +1 yıl

    Okey'e ve Durex'e mükemmel fikir verdin şu an😃

    0
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Reklamın iyisi kötüsü olmaz derler 😂 onlara ilham olurum fenami

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bana da orsene olur mu

    1
    6 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Olmazzzz 😂 enişten ikimizi de öldürür 😂

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hahaha korkan biri olsam senden bunu ister miyim gizli yaparsan sorun olmaz ya :)

    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bu yorumun beni benden aldı küçük bey 😂

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Küçük bey ni ayni yastayiz en kisa sürede ölçülerimi almani istesem:)

    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Biraz daha konuşursan ağzının üstüne terlik geliyor ama 😂

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Olur sorun yok nerde yaşıyorsun konuşalım mi :)

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bu ölçü bile sana az gelir sana at falan anca kâr eder. Az*gin kokoş ş1şko

    0
    0 Yorumla
  • Kalpdoktoru___
    Kalpdoktoru___ Takip Et
    Yoda Yaş: 109 , eic 94%
    +1 yıl

    Tövbe estafurla

    0
    0 Yorumla
  • avcikaan
    avcikaan Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 38%
    +1 yıl

    Enişte zenci heralde bu nedir hahs

    0
    0 Yorumla
  • HİSTAMİNİK
    HİSTAMİNİK Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    komik seniii

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Hı hııı 😂

      Yorumla
    • HİSTAMİNİK
      HİSTAMİNİK
      +1 yıl

      Bana da orsene hava bugün buz İstanbul'da

      Yorumla
  • murattiii
    murattiii Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Bu inik hâli için mi kalkık hâli için mi?

    0
    0 Yorumla
  • İsmaill19
    İsmaill19 Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    rengi kötü

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(27)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Enişteniz soğuktan etkileniyor diye hediye olarak böyle bir şey örmek istiyorum sizce beğenir mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Külotlu çoraptan hediye olur mu? 46 cevap verildi
Kışın şapka şal bere gibi aksesuarları sever misiniz? 9 cevap verildi
Çorap önerisi lütfen? 22 cevap verildi
Böyle bir buket almak ister miydiniz? 34 cevap verildi
Evde kendinize kayık yaka kazak dikmek ister misiniz? 8 cevap verildi
Sevgilime hediye olarak "Ramazan kolisi" yapmayı düşünüyorum. İçine ne koyayım? 14 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨