Erkek arkadaşıma yeni yıl hediyesi bu kupayı aldım sizce çok mu basite kaçmış iade etmeli miyim?

Erkek arkadaşıma yeni yıl hediyesi bu kupayı aldım sizce çok mu basite kaçmış iade etmeli miyim?

Bence çok tatlı bir kupa ve basit de değil. Önemli olan kalplerin bir olması ve karşı tarafa onu düşündüğünü hissettirmek. Maddiyat her zaman ikinci planda olmalı. Bir hediye karşı tarafa düşünülmemiş ve üzerine sevgilim bunu beğenir mi demeden ya da bununla kahve içerse eline çok yakışır, bu koku onunla çok özdeşleşir, bu kıyafeti üzerinde görmek istiyorum vb. gibi detaylara kafa yorulmadan alındığında değersizleşir. İçin rahat olsun.
Güzel yorumun için çok teşekkür ederim
Hediye hediyedir. Uzun süreli bir ilişkin varsa eğer ve erkek arkadaşın gerçekten seni seviyorsa her zaman maneviyat önemlidir. Senin bunu düşünmen bile gayet güzel ☺️
Cevap
21Cevap
Bence güzel bir hediye düşünmen yeter
Kız arkadaşım bana toplu iğne verse mutlu olurum. Önemli olan hediyenin içeriği değil, bunu düşünüp buna mesai harcamış olması.
Çok tatlı bir düşünce keşke herkes böyle olsa
Hayır bence çok güzel. Bana böyle bir hediye alınsa çok mutlu olurdum.
ahahah bence de çok sevimli 🌲
Erkek adam basit masit düşünmez sevdiğinin aldığı hediye onun için özeldir. Ama adam pahalı alıp da kadın ucuza kaçıyorsa sorun var😄
bu ne aq bunun içinee bir şey koyar sever bu bardağı
Ne basiti isudud
Güzel bence. Kupa ama sıradan bir kupa degil. Q
Çok güzel, çok tatlı bence. Bana alınsa çok mutlu olurdum. Önemli olan düşünülmek, hediyenin ne olduğu değil.
siyah ya da beyaz alsaydin bence erkek icin cok renkli degil mi bu😄
Yılbaşı olunca konu bende böyle aldım
Çocukca kalmış bu, illa kupa almak istiyosan daha cool kupalar var
Yılbaşı hediyesi olduğu için bunu düşünmüştüm
Basite kaçmak değil ama, farklı şeyler tercih edebilirdin, yani bu pek kullanılır bir şey değil
Ne basiti abartı bu. Erkek adam napsın böyle bardağı kız kardeşi varsa o kullanır bunu anca
Erkeklere hediye alınmaz
çok doğru
Çok köyü aç ne alaka yılbaşı değil Noel oluyor
Millete hediye alınıyo üstüne bide acaba beğenilcekmi diye düşünülüyor vay anasını
Valla 🥹✨
Bana da alsana ablacım hayatımda ilk hediyem senden olur
Çok güzel nereden aldın. Bende yılbaşı için güzel bir kupa arıyordum
Karaca 🌟
Gerçekten çok begendım kupayı. Sevgilininde begeneceğine eminim. Bu hafta karacaya uğrayacağım teşekkürler 🎄
Umarım beğenir konu yılbaşı olunca böyle bir ürün tercih ettim✨🥰
Olum çok güzel lan bu
Bende istiyorum jdjdjdj🤩
Bence güzel ama sen bilin.
Hediye hediyedir büyüğü küçüğü olmaz.
Yani biraz kullanışlı durmuyor
İşte içecek içer max
Kalın biraz ama süs olarak ta kullanılır
İçi çok geniş ve derin 🥹
Tercihen daha küçük severim şahsen ama dediğim gibi fazla kaba sanki tatlı olmasına tatlı da
evet haklısın
Çok abartı bence
Bi kupa nesi abartı olabilir
Beğenmedim. Sordun bende söyledim
Beğenmediğini söylemekle abartı olduğunu söylemek farklı 🫣
Zevksizlik abidesi
Yanii bilemedim ya ben almazdım
Bence güzel
Kupa çok iyi
Güzel bence
Süpermiş
Gayet şık ve güzel
Hani aranızdaki bağ yok olmuştu noldu hediye falan
Basit bence
Güzel
Biraz çocukça olmuş.
kötü seçim olmuş
Basit gibi
Ben beğenmedim...
Aşırı güzel ya
Nerden aldın lütfen onlinede satilsin🥺
Karaca online da var😌
Kaça fiyatı?
200
Aşırı güzel ama pahalı 😂
Bu arada sen bi sevgilimle ayrildin diyorsun bi hediye alyon. Tum KS senin ne yaptıgına mana veremedik apxlxlckss
Biz toksik ilişkinin nirvanasıyız 😎🥹🥹
Benden sana tavsiye. Aklını kullan duygularından önce ki gelecekte ömrünü pişmanlıkla geçirmeyesin. Sefa diyip cefaya düşmeyesin
Zamana bıraktım artık
Üzgün oldugun icin dedim. Üzülme yani🥺
Bu arada kupayi veremezsen ben talibim 🥹
İade eder parasını yerim 🥹🥹
İade edilmezse bana hediye et bari illa parasini istiyorum desen halletmeye çalışırım artık🥲
Bu arada çok ciddiyim
Tamamm
Çok teşekkür ederim. Sonuc icin ne zaman rahatsız edebilirim?
Evvet
Bunu kendin kullan ve hediye alma bırak o alsın
Normal ne iyi ne kötü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?