Dostum ekomonik durumunu bilmiyorum ama fazla abartmadan onun zevkine uygun... Bakabilirsin. Set 1gayette hos.. kirmizi seviyorsa diger ikisi arasindan da bakabilirsin... Ama set 1 tercihim olur..
Cingeneyi hakaret olsun diye kullanmadim genelde onlar bu tarz şeyleri takip kullanir. Sahsina hakaret etmedim farkettiysen secimlerin kötü ben napiiyim😅😅
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
Sondaki bence,
1. set çok daha zarif bence. Tercih edilebilir.
Göz olmasaydı evet o daha güzel 😂
@Edameda06 neden göz olmasaydı?
@canerozkum göz simgesi olan takılar falan negatif enerji veriyormuş diye duydum. Nazarı da çabuk çekermiş kendine
@Edameda06 Ben öyle şeylere pek inanmıyorum. O yüzden 1 yine de diğerlerinden güzel :D
🤣 Evet 1 daha zarif
Göz olan şeyleri sevmiyorum. O yüzden set 2 diyorum
Dostum ekomonik durumunu bilmiyorum ama fazla abartmadan onun zevkine uygun... Bakabilirsin. Set 1gayette hos.. kirmizi seviyorsa diger ikisi arasindan da bakabilirsin... Ama set 1 tercihim olur..
ilk ve son benzer ama ilk daha hoş göründü gözüme o değil de şekli görünce aklıma illuminati teori bilmem ne videoları geldi
3 seçenek de biraz abartı gibime geldi. İspanyol çingenesi gibi duruyor. Daha minimal seçeneklerin var mı?
3 diyeceğim ama o kadar kalabalık olmasına gerek var mı 3 tane olsa bence kafi
Hiçbiri. Hepsi çok basit duruyor. Bunların yerine şık bir tane alabilirsin.
eğer sevgilinin tarzı buysa ben 2. sini beğendim daha gösteriṣli ve oryantel duruyor
Benim tarzıma uymadı hiçbiri.. Sade ve simge kolyeler daha güzel bence..🍀🗝️🖤
Bunların arasında birinci set en iyisi ama başka bak
Bence hepsi kötü. Minimalist sade ve şık bir şey seçmeye çalış.
hiç birisi bizim köyde ineklere takıyorlar bunları
1 disinda hicbiri
Aralarindan bir ama o da guzel degil yahu, baska kolye mi yoktu?
Set 1 çok güzel duruyor ama sevgilin kırmızı renk seviyosa son numarada iyiymiş
Hcbiri ya başka bak
önerin?
1'e oy vericektimde yanlislikla 2'ye bastim bence birin çok daha iyi bir gorunumu var digerlerinden
Kiz arkadaşın çingene degilse begenmez bunlari. Daha almamişken degistir bence seceneklerini
boş yapmasan mı? şurada bir şeyler beğenip sormuşuz. nazikçe de söyleyebilirsin güzel olmadıklarını. çingene değilse ne?
Cingeneyi hakaret olsun diye kullanmadim genelde onlar bu tarz şeyleri takip kullanir. Sahsina hakaret etmedim farkettiysen secimlerin kötü ben napiiyim😅😅
kötü olduğunu duymak istemiyorum belki :D
Ama kötü 🥺🥺🥺 bence daha sade bir sey secmelisin riske girme gerek yok. "CINGENE"✨️ seysileri alma
Şahsen hiç biri biri bana getirse beğenmem
3'ü arasından diyorum.
Gözü olan sevmiyorum ikincisi
kusura bakma ama bunlar güzel değil
3'ü arasından hangisi dedim zaten.
hepsi güzel mi değil mi diye sormadım :)
Bence üçüncü olan güzel.
Üçüncü daha iyi
Bir daha zarif ve hoş.
Hepsi aşırı itici
İkincisi daha güzel duruyor
Altın mınık bısey al daha ıyı
Başka bak bunlar çok köylü
1. Olan aralarında dha iyi gibi
Garip bunlar sevmedim
Birinci güzelmiş.. sade duruyor 👍
3. Set çok kaliteli duruyor
Set 1 daha iyi, diğer ikisi çok garip
Bende alma abartı bir hareket olur
Hediyenin kötüsü olmaz al gitsin
1. Olan aralarında dha iyi gibi
daha farklı seçenekler olabilir aslında
Hicbirini sevmedim
Kesinlikle 1 güzel
bunların linki veya adresi var mı
Üçüde birbirinden kötü
3guzel
Takmaz bunları sana güzel şeyler önerebilirim
Hiçbiri
Set 1 iyi gibi şöyle
İkinci set
1ve 2 dedim
Sade hos duruyo
Set 1
Set 3
set 2 güzel
Bence başka bak
Set 1
Birincisi
Alma hepsi birbirinden cöp
Arkadaşların ilmunatidenmi neden hep göz var😂
2 güzel duruyor
İçlerinde en iyisi 1
Set 1
Üçüncü
1 guzel
Bunların içinden set1 daha hoş