27 yaşındayken çocuk reyonundan alışveriş yapsam garipserler mi?

Ben 27 yaşında olmama rağmen bedenim 14-15 gibi. Hem boyum kısa hemde zayıfım. Xxs beden ürünler bile bana olmuyor kolları çok uzun geliyor özellikle yabancı markaların ürünleri olmuyor buda haylice beni mutsuz ediyor. Bugün h&m çocuk reyonlarına baktım ürünleri tıpkı yetişkinlerin giydiği gibi acaba bende orada mı alışveriş yapsam? Ayıp olur mu sizce çocuk reyonu olduğu anlaşılır mı

27 yaşındayken çocuk reyonundan alışveriş yapsam garipserler mi?
Cevapla