Selamlar🦋 Ben daha çok internetten alışveriş yapmayı tercih ediyorum. İndirim takibi daha kolay yapılabiliyor. Peki sizin tercihiniz nedir?

Selamlar🦋 Ben daha çok internetten alışveriş yapmayı tercih ediyorum. İndirim takibi daha kolay yapılabiliyor. Peki sizin tercihiniz nedir?

Tabi ki mağaza, online alışveriş bazen fiyat uygunluğu açısından iyi oluyor gerçi ama özellikle kıyafet alacaksam üstümde görüp almak kesinlikle daha iyi. Ayrıca kargoyu beklerken sabırsızlanıyorum bir de bazı kargoları çabuk getirmiyorlar ya da kaybediyorlar daha da çıldırıyorum o yüzden en iyisi mağazadan almak oluyor benim için.
Ben genel olarak online yapıyorum eskiden olsa mağazadan yapardım ama zaten aradığım ürünler mağazalar da pek yok bu yüzden de online daha çok seçenek oluyor benim için.. ama online yapmanın kötü yanı da bazen istediğimiz gibi gelmiyor ürün mesela daha çok kıyafet alırken sorun oluyor. :)
Genelde mağazadan alışveriş yaparken annen babam yapar internet alışverişine kendim yaparım Ama internetten çok alışveriş yaptığını söyleyemem benim internet alışverişin sadece yemek söylemek, Bu arada fenomen olmuşsun tebrik ediyorum daha bugün sabah konuşmuştuk
Henüz internetten hiç alışveriş yapmadım ve güvenilir siteler olduktan sonra kesinlikle karşı da değilim. Herhalde ben de internetten alışverişe bir alışırım pir alışırım tam alışırım gibime geliyor.
Cevap
17Cevap
İnterneten almayi cok alıştim utanmasam ekmegi bile İnternetten alicam ksjsjs
İkisinden de yapıyorum ama bu ara online alışverişi tercih ediyorum
magazadan.. internetten olunca iadeyele ugrasmak istemiyorum
evett 😘
Genelde internetten alışveriş yapıyorum, giyim ve kitap alışverişlerini internetten yapıyorum, gıdayı marketten yaparım.
İnternet Ama güvenilir herler hepsiburada Teknosa media markt n 11 trendyol Genelde en ucuz Hepsi burada da var
Genellikle internetten. Giyim konusunda görüp alma taraftarıyım. Şuana kadar aldıklarımın çoğunu mağazada değiştirmek zorunda kaldım.
Pazarlık yapacağım, ürünü bizzat görüp satıcı ile ayak üstü hasbihal edeceğim yerleri tercih etmeye çalışıyorum.
Ekmek satılsa onu da internetten alacam neredeyse.
Genel olarak internetten, mağazada gezerken çok beğenirsem alırım bir şey
Mağazaya en son ne zaman gittiğimi bile hatırlamıyorum...
İkisini de tercih ederim ama kıyafet alışverişi ise mağazaya giderim
İnternetten almak daha uygun oluyor bu yüzden internet alışverişi yapıyorum genelde
Nette daha uygun ve daha çok çeşit var. Netten şeediyorum.
Alışveriş yapmaya üşendiğim için internetten yapmayı daha çok tercih ediyorum
Görüp dokunmadan bir şey alamıyorum.. Çok nadirdir mağaza dışında bir şeyler aldığım..
fırsatım olsa mağazaya giderdim ama sürekli internettten yapıyom
İkisini de tercih ediyorum duruma göre
Mağazadan tercih ederim
İnternet nerdeyse hiç yapmadım
Yerine göre ama çoğunlukla internetten
İnternetten yapıyorum
Genelde internetten alıyorum.
Mağaza olur wma internette bazan olur
Mağaza
Indirim kolaylık derken net İnternet
magazadan
Mağazadan
Mağaza
Ben internet le alış verişi sevmiyorum
Mağaza
internet
internetten
magaza
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?