Alışveriş & Hediyeler Telefonla ödeme uygulaması kullanıyor musun? biradetmehmet Takip Et Master Yaş: 46 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor NFC den bahsetmiyorum arkadaslar uygulamalar var bir sürü bankaların ya da kartların ürettiği değişik bir çok uygulama var... Ben bi tanesini yükledim kullandım aslında fena durmuyor ama genede bilemedim pek güven vermedi... Telefonla ödeme uygulaması kullanıyor musun? Cevapla Banka Soruları Telefon Soruları Uygulama Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı. Hayır ben kullanmıyorum. 1 0 Yorumla
1İnciTanesi Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Kullanmıyorum, faturasız hat kullanıyorum. 1 0 Yorumla
lumos_01 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 62% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 314 cevap paylaştı. Evet kullanıyorum, memnunum 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hayır ben kullanmıyorum.
Kullanmıyorum, faturasız hat kullanıyorum.
Evet kullanıyorum, memnunum
Bazen
NFC olmadan çalışmaz