Pantolonları indirmesinler de... 😂😂

Pantolonları indirmesinler de... 😂😂

Ben takip etmiyorum :D :D indirim bile pahalı olduğu için sadece ve sadece gerektiği zaman alıyorum.. yani o an ihtiyaç duymuyorsam indirim var diye gidip almam
Cevap
7Cevap
Bir şey alacaksam o zaman bakarım ancak piyasasını araştırırım
Özellikle indirim kovalamıyorum
Alacağım zaman alırım takip edecek zamanım olmuyor çünkü
Sabırsızım bekleyemiyorum
Ederim ve gördüğümü alırım...
indirim candır :D
bir şey alacaksam onu takip ederim.
Ederim
Takip etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?