Ürünlerin gramajını azaltıp fiyatını yükseltmiyorlar mı?

Bütün ürünlerde bu var mesela geçen pasta aldım 300 tl filandı antepli dedi ama içinde 2 3 tane en fazla vardı krema koymuşlar sadece her şeye bakıyorum hep böyle fiyatı pahalı yapıyorlar ama gramajı az ama eskiden gramaj fazlaydı fiyat uygundu

Ürünlerin gramajını azaltıp fiyatını yükseltmiyorlar mı?
Cevapla