♾️ Böyle bir şey yaşasaydınız ne tepki verirdiniz? ya da böyle tuhaf hediyeler aldınız mı

Güzel bulurdum
Nereden ayrılıyoruz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
♾️ Böyle bir şey yaşasaydınız ne tepki verirdiniz? ya da böyle tuhaf hediyeler aldınız mı

Beni o kadar çok seven adamı bulduğum için sevinç gözyaşları döküp sürprizin tadını çıkartırım. Kendimle gurur duyarım, nasıl muhteşem bir kadınmışım ki sevgilim beni çok sevmiş derim. Sevgilimi teşekkür öpücüklerimle kaplarım. Sonra da sevgilimden rica ederim, utandım lütfen bu heykeli gizleyelim derim o da yüksek ihtimalle bana kıyamaz heykelimi gizler🙂🍀🗝️
Benim heykelim mi😅 bu kadar büyük bir şey olursa dehşete düşerim. Minimal şekilde kil kalıp gibi bir şey olursa büst gibi olabilir tebessüm edilir🤦
Takdir ederdim, heykeli dikilecek insan olduğumu anladığı için...😄
Öylesin abla :D
Yağmasan da gürlüyosun...😄
Teşekkür ederim.. :D 🌺 ☺️
Teşekkür ederim barışçım...😄🥳🌺
Rica ederim ablacım ne demek.. :D 🌺🥳
Umarım böyle bir sürprizle karşılaşmam🤦♀️
Bende aynı şekilde 😁
Rica ederim ✨
Cevap
6Cevap
Çok yaratıcı bir soru. Hiç beklemediğim için çok şaşırırdım. Emek verip yapmış. Beni düşünerek yapmış. Mutlu olurdum.
Teşekkürler
Rica ederim.
gerriz^kalı derim ne bu putperest gibi hareketler! derim hiç hoşlanmam açıkcası
😂😂
Nerde bi mnyk varsa beni buluyor derim jsjsjs kesin ikizler burcu yapar bunu 😂
İkizler dengesizi her şeyi yapar haklısın sdksdk 😂
Ayrılırım, para idaresi hiç yok demek ki :D
:D :D
O benim böyle şekilli şukullu şeylere hiç gelemedigimi ve sevmedigimi bilir. Bildiği halde yaparsa "sen bunu tam başucuna koy" derim.
Yok istemem.. 😅 Sonra kıskançlık krizlerine maruz kalırım... Durduk yere keyfimiz kaçmasın.. 😅
Çok garip bir soru ama sonuçta değer verip yapmış böyle bir şey mutlu olur teşekkür ederim fakat gerekli bir şey değil.
Yok artık daha neler
Bana biraz abartı gibi gelirdi 🤔 ama ayrılmazdım herhalde. Ah ah nerde o heykelimizi bile dikebilecek kadar sevecek beyaz atlı prensler.. 😂
Eşşeğin aklına karpuz kabuğu düşürmeyin ya.
pek hoşuma gitmez ama kötü tepki vererek sevgilimi üzmezdim
Gereksiz bişey gibi sanki. Bilmem seviyorsam illa hoşuma gider ama çok sıcak bulmam.
Direkt olarak giderim sağlam bir balyoz alıp heykeli yıkarım. Sonra ayrılırım 😄
Öncelikle "aşkım bu ne" diye tepki veririm sonra gülerim ve mutlu olurum 😄😊
Gösterişi sevmem.. bana davranışlari ile mutlu etsin yeter
Nereden ayrılıyoruz mu jdmdksmkd
Beni tanımadığı için nereden ayrılıyoruz derim :D
Beni çok iyi tanıdığını düşünür ve mutlu olurdum.. Bundan daha kıymetli ve güzel bir sürpriz olamaz..
Saçma bulurum erkeklere güvenim yok
Hoşuma giderdi ama gerek duymazdım yine de
Tam çiçeklere layık bir hediye kutlarm
Saçma bulurdum ya heykel saçma geldi.
Biblo neyim olabilir heykel abartılı
böyle saçma şeyleri hoş bulmam
Gerek yok
Deli herhalde derim.
Komik gelirdi
Güzel bulurum
Harika
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?