Pikocuya dantel verdik yaptirmak icin, oyalaya oyalaya bizde dert oldu? Detayı okur musunuz lutfen?

Birkaç aydir yaptim yapiyofum diye bizi hep oyaladi. Bir kismini almistik bif kismi duruyordu. Paranin bif kismini verdik, az bir meblag duruyordu. Bizde kalan o urunleri aldiktan sonra parayi verrcegimizi surekli dillendirdik. En son gecen gittigimde bugun alacagimi soyledim tamam dedi. Bugun gittim ve kadin yine vermedi ve bende tamam ürünleri artik almiyorum, atar misin satar misin ben bilmem dedim. Paralari aldigina dsir bir makbuz vs kesmedi, bakkal defteti gibi bir ajandaya tutuyor kim ne verecek kim ne yaptiracak diye. Borcu var diye pislik yapabilir mi dersiniz? Biz butun ürünlerimizi aldik, baskasinin urununu bize yamamaya calisiyor desek neyi kanitlayabilir?

Pikocuya dantel verdik yaptirmak icin, oyalaya oyalaya bizde dert oldu? Detayı okur musunuz lutfen?
Cevapla