Ben hediye alıyorum, karşıdan bekleyince paragöz oluyorum. Hediyeleşmek anormal midir?

Ben hediye alıyorum mutlu ediyorum doğum günlerini özel günleri asla kaçırmıyorum ben aynılarını bekleyince paragöz oluyorum. Bütün sevgililerime yaptım ve hepsi bana bir şeylerin mevzusu olunca evlenince alırım dedi. Neden evlenince diyince paragöz oldum. Hediyeleşmek anormal mi sadece evlenince mi gerekir? Bir tanesi de sana kendimi borçlu hissederim hediye falan alma dedi. Borçlu hissetmene gerek yok içinden geldi dedim yok alma diyince sende alırsın diyince paragöz oldum. Yani beklediğim araba ev pırlanta altın değildi çiçek normal takıcıdan bi kolye bi normal yüzük hatta bir kitap falan önemli olan sevgilinin vermesiydi ama hep paragöz damgası yedim neden acaba?

Ben hediye alıyorum, karşıdan bekleyince paragöz oluyorum. Hediyeleşmek anormal midir?
Cevapla