Bu ay sadece 1 alışveriş yaptım. Başka hiçbir şey almıcam kendime büyük söz verdimm bu ay zengin olucam sjsjd

Bu ay sadece 1 alışveriş yaptım. Başka hiçbir şey almıcam kendime büyük söz verdimm bu ay zengin olucam sjsjd

Eğer hemen ihtiyacım olan bir şey yoksa 1.5 ay kadar alışveriş yapmadan yani kendime bir şey almadan gıda dışında durabilirim. Bu konuda iradem yüksek almam diyorsam almam ihtiyacım birikene kadar beklerim
Her ay bu ay bir şey almayacağım deyip birkaç güne kalmadan online sipariş giriyorum
Sanki iç sesim görüş atmış gibi hissettim bunu okuyunca
İnternetten alışverişe alışmak berbat bir şey. Son bir ayda neredeyse 2-3 günde bir evime kargo geldi. Hepsijet kuryesi gelince adamın yüzüne bakmaya utanıyorum :)
Sırf bu yüzden ara vericem
Ben de artık trendyol expressle kanka oldum sjsjd
Niye utanıyorsun bee biz çok iyi anlaşıyoruz jrmdksmdksmdkmd kuryem sağolsun hiç utanasım gelmiyor :D
@Fearlesgirll Alışınca insan saçmalıyor :) Bulaşık makinesi ve telefonla başladım. Laptop, mause, kamera kapağı derken en son diş macunu, t-shirt, çikolata, el kremi gibi şeylere döndü.
Bulaşık makinesi hariç her şeyi aynı kurye getirdi. Son 1 aydır en çok gördüğüm insan oldu :)
Evden çalışmak beni alışveriş manyağına çevirecek diye endişeliyim :D
Bende aynısı😅 bişey olmaz ne olucak gülüp geçiyordur en fazla
Bu konuda gayet azimliyimdir, bir keresinde tam tamına 2 saat durmuştum😅,
Ben seni geçmişim 4 gündür yapmıyorum😂
Cevap
23Cevap
Ben çok uzun süre dururum ama alışveriş derken günlük aldığım sigara kahve gibi şeylerde varsa imkansız. çünkü her gün almam lazım
2 hafta kadar sanırım. İlla ki ihtiyaç çıkıyor. Bir de malum arkadaş Amazon linki atınca aklıma takılıyor 🙄
Sende alttan alttan alışveriş yapıyorsun ama suçlu ben oluyorum nasıl işse bu artık🙄
Acil bir şey lazım değilse uzun bir süre yapmayabilirim, hiç alışverişi seven biri değilim zaten
Bende acil alışverişler dışında bir şey almıyorum kiiiğ. Mesela en son çok acil olarak peeling almam gerekti ahsjs
Ekmek yemesem de olur peeling alayım ajsjsks
Kıyafet alışverişi falansa 1-2 sene de durabilirim
Aşkom ona bakarsak telefon alışverişi de yapmayız uzunca bi süre sjsjs
İphone 20 ye kadar almayacağız aşkım evet kskxkskwl
Şimdi aklıma çok fena fikirler geliyorda neysee ahajss
Toplu yapıyorum genelde.. Üşenirim sürekli o kararsızlığı yaşamaya..
Toplu yaparsam kargoları eve götürememm market arabası vermeleri gerekir sjsje
1 ay falan. O sürede kenara köşeye para koyar hemen yaparım alışveriş. Ama ihtiyacım olan şeyleri alırım.
Duramam ki.. 😅 Böyle bir şey mümkün değil.. İllaki bir şey dürtüyor beni bunu almalısın çok güzel harika gibi şeyler.. 😅 Dayanamıyorum.. 😥
Bir eksiğim yoksa alışveriş merakım yok öylesine yapılan alışverişleri de saçma buluyorum
Ennn fazla 1 hafta maalesef. Seviyorum alışveriş yapmayı
Keşke her zaman yapabilsem ya ama paranın izin verdiği kadar yapabilirsin
Ben de şu an vericektim ama almam gerekn birkaç şey geldi aklıma, o yüzden alışverişe devam 😄
Alışveriş yapmadan çalışmanın da bir anlamı olmaz ki.
Duramıyorum jdmckdmkdmsks Max iki üç gün sonra bişeler buluyorum 😅
Gıda alışverişi hariç normal giyim vs ise bir iki ay durabilirim
Aylarca durabilirim fuzili yere alışveriş sevmem
Mecburi olmadıkça yapmam zaten. Süresi belirsiz.
İhtiyacım olunca mecbur çıkıyorum alışverişe alışverişten nefret eden biriyim bu arada
Bunu düşünmek istemiyorum çevremdekiler haklı çıkar falan😄
Hemen hemen her gün bir şeyler alıyorum : ))
İhtiyacım oldukça alışveriş yaparım süresi değişir
Aldığım ürünleri kaliteli alıyorum ve çok özenli giyiyorum o yüzden çok kıyafet ihtiyacim olmuyo aylarca yapmasam yetiyo bana
Ama market alışverişinde hergun gitmezssem canım sıkılıyo 😅
Market alışverişi harici kendimi durdurabiliyorum son 2 aydır 😀
Market haricinde kolay kolay kendime bir şey almam.
duramıyorum ama bi alışveriş diyeti yapsam iyi olacak
Baya bir zaman dururum ne alış verişi olduğuna göre değişir
En fazla 1 ay durabilirim. ya da 2 hafta falan mı ya bilemedim 🙄
Gerektiğinde bir şey alırım. Gerekmedikçe para harcamanın dünyaya zarar verdiğini düşünenlerdenim
Alışveriş yapmayı pek sevmem ama kitap okumayı çok severim kitap alırım okuduklarım bittikçe
İhtiyacım çıkana kadar 😂
Gerekmediği sürece yapmam hiç
3 ay almadim... bu ay o 3 ayin acısı çıktı ama
Eskiyene kadar yenisini almayanlardanım ben
Uzun süre durabiliyorum
Max 1 gündür herhalde:))
Yemin ediyorum 1 gün hfsdgd
param olmadigi surece
Para sıkıntım varsa yapmam.
Markete her gün uğrarım
Para olmayınca aylarca da yapamıyorum zaten
Uzun bir süre olabilir
Kartı biliyorum
Duramıyorum sjsk
1 yil
1 kaç sene
12 yıldır yapmıyorum
en son ne zaman alışverş yaptım hatırlamıyorum
Üç gün en fazla
1 hafta falan
1 ay
Aylarca
1 hafta
Aylarca
İhtiyacım olana kadar
3-4 ay
Sonsuza kadar
1-2 hafta
Bir yıl
3 hafta 😂😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?