Annemin doğum günü yaklaşıyor, param olmadığı için hediye alamıyorum. Çok üzülür mü?

annemin doğum günü 2 gün sonra. Ve çok az param oldugu çin hediye alamadım.😔Ona evde hediye yapsam sevinir mi? Ne gibi hediyeler yapabilirim?

Veya 200 Liraya ne alabilirim? Yardımcı olursanız sevinirim.☺️

Annemin doğum günü yaklaşıyor, param olmadığı için hediye alamıyorum. Çok üzülür mü?
Cevapla